Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 138916" data-attributes="member: 32948"><p>Svårt att bräcka den fyllehistorian Emilia... </p><p>Här kommer 2 st oförglömliga stunder:</p><p></p><p>Hade mitt livs brakfylla på en gymnasiefest. Helt plötsligt hoppar en liten hångelkåt goding fram och börjar klänga på mig. Hon var så otroligt vacker att jag blev så knäsvag och föll pladask rakt framåt, och drog ner både henne och kanske några till. Hursomhelst så reste jag mig upp och eftersom jag är en gentleman hjälpte jag även henne upp. Hon var dock en väldigt bestämd liten typ, så hon gjorde ett nytt försök. Ur mitt onyktra perspektiv så hade hon alldeles för hög fart rakt mot mig, vilket gjorde att jag trillade baklänges denna gång. Tyvärr trillade jag rakt ut mot mitten av dansgolvet, vilket resulterade i en kul dominoeffekt... </p><p></p><p>Förra nyåret firades hemma hos en god vän. Festen var tyvärr full med stela människor, så jag och några polare bestämde oss för att höja stämningen. I början var det ganska oskyldigt, vi vattnade blommor med öl, möblerade om lite och pyntade om julgranen. Därefter bjöd vi in fler folk i huset som passerade utanför gatan. Efter det upptäcktes ett olåst vapenskåp, och vi jagade runder lite med värdens farsas hagelbössa... (oladdad) </p><p>Vid tolvslaget visade det sig att grannen var oerhört aspackad och inte hade fixat något rör att skjuta upp sina raketer ifrån. Vederbörande stack dem bara i gräsmattan och tände på. De lyfte givetvis inte, och exploderade ca 20m från oss. Idioten upprepade givetvis samma sak flera gånger vilket gjorde oss lite lätt skitsura. </p><p>Som svar på detta hämtade vi alla matrester som blev över sen middagen, stoppade det i grannens brevlåda och toppade med två riktigt rejäla bamseraketer. I och med att brevlådan var proppfull med mat, blev explosionen något av det jävligaste jag varit med om. Matrester och små bitar av postlådan regnade nu över grannens hus, deras bilar och hela gatan och grannjävelns gräsmatta var nu täckt av mat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 138916, member: 32948"] Svårt att bräcka den fyllehistorian Emilia... Här kommer 2 st oförglömliga stunder: Hade mitt livs brakfylla på en gymnasiefest. Helt plötsligt hoppar en liten hångelkåt goding fram och börjar klänga på mig. Hon var så otroligt vacker att jag blev så knäsvag och föll pladask rakt framåt, och drog ner både henne och kanske några till. Hursomhelst så reste jag mig upp och eftersom jag är en gentleman hjälpte jag även henne upp. Hon var dock en väldigt bestämd liten typ, så hon gjorde ett nytt försök. Ur mitt onyktra perspektiv så hade hon alldeles för hög fart rakt mot mig, vilket gjorde att jag trillade baklänges denna gång. Tyvärr trillade jag rakt ut mot mitten av dansgolvet, vilket resulterade i en kul dominoeffekt... Förra nyåret firades hemma hos en god vän. Festen var tyvärr full med stela människor, så jag och några polare bestämde oss för att höja stämningen. I början var det ganska oskyldigt, vi vattnade blommor med öl, möblerade om lite och pyntade om julgranen. Därefter bjöd vi in fler folk i huset som passerade utanför gatan. Efter det upptäcktes ett olåst vapenskåp, och vi jagade runder lite med värdens farsas hagelbössa... (oladdad) Vid tolvslaget visade det sig att grannen var oerhört aspackad och inte hade fixat något rör att skjuta upp sina raketer ifrån. Vederbörande stack dem bara i gräsmattan och tände på. De lyfte givetvis inte, och exploderade ca 20m från oss. Idioten upprepade givetvis samma sak flera gånger vilket gjorde oss lite lätt skitsura. Som svar på detta hämtade vi alla matrester som blev över sen middagen, stoppade det i grannens brevlåda och toppade med två riktigt rejäla bamseraketer. I och med att brevlådan var proppfull med mat, blev explosionen något av det jävligaste jag varit med om. Matrester och små bitar av postlådan regnade nu över grannens hus, deras bilar och hela gatan och grannjävelns gräsmatta var nu täckt av mat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
-
Tillbaka
Topp