Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bud66" data-source="post: 138917" data-attributes="member: 12646"><p>Jo, några historier har man väl från säsongerna i St:Anton…</p><p></p><p>Jag har simmat (jo, klassiska armtag) hem från ValugaBar till RosaCanina (3km..) , fick tydligen hjälp en bit på vägen av ett par hjälpsamma Australienskor.. Snön hade vräkt ner men övergick vid 15:00-tiden i byn till regn.. Alla gator bestod av is med ca 15cm vatten ovanpå.. Ganska kallt..</p><p></p><p>Jag har gått till Amalienstubl och festat i tonga (av ETT lakan..) och Converse..</p><p>Vi hade en ordinarie tonga förfest (Jo, Sandra, die hausfrau, var också med..) </p><p>När vi skulle gå ut bytte alla andra om men jag (och en icke namngiven, idag utbildad UIAGM bergsguide..) hängde inte riktigt med utan "gick ut som vi var".. Har för mig att det var ganska kallt att knalla hem i snöstormen.. Fick "bildbeviset" på vårt bröllop till min mors stora glädje…</p><p></p><p>Har otaliga gånger kört ner från Kängan & Taps utan att komma ihåg det..</p><p>Bara vaknat upp hemma utan att ha någon som helst aning om något..</p><p></p><p>Lyckats festa till det så svårt i Oberdorf, med helgipsat högerben, (korsband av..) att brödbudet tyckte synd om mig och körde mig hem..</p><p></p><p>Skojat till det på Underground så pass mycket att Joan körde mig hem och ville följa med in..</p><p>(slå den grabbar.. Joan var ägarinnan till stället och är ingen "klassisk skönhet"..)</p><p></p><p>Detta är ett litet axplock av alla historier.. Allt är idag preskriberat (över 10 år sedan..)</p><p>Finns säkert flera galenskaper som hänt.. (vill tillägga att jag hoppat över tennishallsfesterna med flit.. dessa är def. barnförbjudna..)</p><p></p><p>Emilia, är du i Hemsedal?? Då får du gärna hälsa min käre bror Magnus som driver Storehorn.. </p><p>Han har varit med på mycket av ovanstående och har säkert en och annan historia..</p><p></p><p>Krya på dig i knät, jag vet hur det är...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bud66, post: 138917, member: 12646"] Jo, några historier har man väl från säsongerna i St:Anton… Jag har simmat (jo, klassiska armtag) hem från ValugaBar till RosaCanina (3km..) , fick tydligen hjälp en bit på vägen av ett par hjälpsamma Australienskor.. Snön hade vräkt ner men övergick vid 15:00-tiden i byn till regn.. Alla gator bestod av is med ca 15cm vatten ovanpå.. Ganska kallt.. Jag har gått till Amalienstubl och festat i tonga (av ETT lakan..) och Converse.. Vi hade en ordinarie tonga förfest (Jo, Sandra, die hausfrau, var också med..) När vi skulle gå ut bytte alla andra om men jag (och en icke namngiven, idag utbildad UIAGM bergsguide..) hängde inte riktigt med utan "gick ut som vi var".. Har för mig att det var ganska kallt att knalla hem i snöstormen.. Fick "bildbeviset" på vårt bröllop till min mors stora glädje… Har otaliga gånger kört ner från Kängan & Taps utan att komma ihåg det.. Bara vaknat upp hemma utan att ha någon som helst aning om något.. Lyckats festa till det så svårt i Oberdorf, med helgipsat högerben, (korsband av..) att brödbudet tyckte synd om mig och körde mig hem.. Skojat till det på Underground så pass mycket att Joan körde mig hem och ville följa med in.. (slå den grabbar.. Joan var ägarinnan till stället och är ingen "klassisk skönhet"..) Detta är ett litet axplock av alla historier.. Allt är idag preskriberat (över 10 år sedan..) Finns säkert flera galenskaper som hänt.. (vill tillägga att jag hoppat över tennishallsfesterna med flit.. dessa är def. barnförbjudna..) Emilia, är du i Hemsedal?? Då får du gärna hälsa min käre bror Magnus som driver Storehorn.. Han har varit med på mycket av ovanstående och har säkert en och annan historia.. Krya på dig i knät, jag vet hur det är... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
-
Tillbaka
Topp