Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 203466" data-attributes="member: 59533"><p>Jag har gjort en lite udda men kul/dryg sak på Kos för två somrar sedan. Började med att vi stod på ett ställe och frågade en norrman "Do you know where to boy heroin!?" vill ni ha dop sa han då på norksa. "We need guns" va repliken från oss. Han blev ärligt talat lite skraj stackarn och va tvungen att sticka sa han...IAF några sekunder efter han stack skulle vi gå ner för en trappa. Men det jobbiga var att jag såg inte det sista lilla trappsteget och ställde mig så där konstigt i luften för att sedan hårt trampa ner 1 dm längre ner. Jag lyckades iaf bita mig på tungspetsen allra längst ut. Och det började naturligvis blöda. Och blöda. Och blöda...</p><p>Vi va inne på några ställen på stora bargatan och jag fick med en minuts intervall spotta blod ner på golvet..Skitfräsch? Ja tack.</p><p>Lyckades otroligt nog hångla upp en brud som antaglgein inte sett detta ;D</p><p>Vi drog vidare och nu började det bli riktigt läskigt med blödandet. Det gjode ingen antydan till att sluta. Full som helvete blev man och mer paranoid. Ne inga droger...</p><p>Blev freakish skraj helt plötsligt och sa att jag va tvungen att hitta en läkare :D Hittade ett "medical center" som var stängt där det på insidan av glasen satt en lapp med telefonnr man kunde ringa 24h a day. Fick snacka med med en trött grek som sa att jag skulle trycka på spetsen. Jaaaaaaa det kanske vore nåt. Satte mig på stranden utanför stället vi va på. Bortanför grabbarna grus. Satt där i min ensamhet och tryckte mig på tungen. Sedan kom en polare ut och spydde framför mig. Sedan la vi oss på en solstol och halvsov en timma. Skitparty kväll...riktigt lyckad...:S</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 203466, member: 59533"] Jag har gjort en lite udda men kul/dryg sak på Kos för två somrar sedan. Började med att vi stod på ett ställe och frågade en norrman "Do you know where to boy heroin!?" vill ni ha dop sa han då på norksa. "We need guns" va repliken från oss. Han blev ärligt talat lite skraj stackarn och va tvungen att sticka sa han...IAF några sekunder efter han stack skulle vi gå ner för en trappa. Men det jobbiga var att jag såg inte det sista lilla trappsteget och ställde mig så där konstigt i luften för att sedan hårt trampa ner 1 dm längre ner. Jag lyckades iaf bita mig på tungspetsen allra längst ut. Och det började naturligvis blöda. Och blöda. Och blöda... Vi va inne på några ställen på stora bargatan och jag fick med en minuts intervall spotta blod ner på golvet..Skitfräsch? Ja tack. Lyckades otroligt nog hångla upp en brud som antaglgein inte sett detta ;D Vi drog vidare och nu började det bli riktigt läskigt med blödandet. Det gjode ingen antydan till att sluta. Full som helvete blev man och mer paranoid. Ne inga droger... Blev freakish skraj helt plötsligt och sa att jag va tvungen att hitta en läkare :D Hittade ett "medical center" som var stängt där det på insidan av glasen satt en lapp med telefonnr man kunde ringa 24h a day. Fick snacka med med en trött grek som sa att jag skulle trycka på spetsen. Jaaaaaaa det kanske vore nåt. Satte mig på stranden utanför stället vi va på. Bortanför grabbarna grus. Satt där i min ensamhet och tryckte mig på tungen. Sedan kom en polare ut och spydde framför mig. Sedan la vi oss på en solstol och halvsov en timma. Skitparty kväll...riktigt lyckad...:S [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
-
Tillbaka
Topp