Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larsse" data-source="post: 205457" data-attributes="member: 39353"><p>En blöt kväll i chamonix slutade med att jag gick vilse och höll på att gå ut ur byn. Träffade en tjej som var på väg till sitt jobb. Jag frågade vart hon jobbade. Det visade sig att hon jobbade på tågstationen, vilket var åt samma håll som jag skulle. Försökte förklara för henne på fylleengelska att jag gärna gjorde följe med henne men hon förstod nog inte vad jag menade, eftersom att hon började springa med ganska god fart mot sitt jobb. Jag såg ju min enda chans att komma hem så jag sprang efter. Måste sett ganska misstänkt ut. Tur att inte polisen såg det.</p><p></p><p>//Larsson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larsse, post: 205457, member: 39353"] En blöt kväll i chamonix slutade med att jag gick vilse och höll på att gå ut ur byn. Träffade en tjej som var på väg till sitt jobb. Jag frågade vart hon jobbade. Det visade sig att hon jobbade på tågstationen, vilket var åt samma håll som jag skulle. Försökte förklara för henne på fylleengelska att jag gärna gjorde följe med henne men hon förstod nog inte vad jag menade, eftersom att hon började springa med ganska god fart mot sitt jobb. Jag såg ju min enda chans att komma hem så jag sprang efter. Måste sett ganska misstänkt ut. Tur att inte polisen såg det. //Larsson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
-
Tillbaka
Topp