Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mufty" data-source="post: 205737" data-attributes="member: 54957"><p>haha roligaste fyllan denna veckan var när jag var ute med polarana för att starta upp helgen. Efter en trevlig stund på ett ställe som heter TheaterVallen, där jag lyckats med att hyra VIP avdelningen och köpt 2 helrör med bacardi genom att helt bekymmerslöst ge mit fina visa till den trevlige mannen med spriten, börjar det bli lite för mycket för vissa, hälftenn av gänget har somnat vid diverse bort och några andra har lyckats med bravaden att välta ett golvfast bord och hamna under detta.</p><p></p><p> Hursomhälst är klockan ca 00.15 en av mina vännder vid namn D har precis köpt sin 7e öl och 5e jägershott. D valsar sedan överlycklig ut på ett fullt fansgolv och börjar svinga dessa omkring sig och välter givetvis ut paketet över en kille som trots sin abnormalt välbyggda kropp verkade vara en ganska reko kille. I det stadiet som D befann sig i upfattade han dock inte detta och vill givetvis slåss med denna man, det slutar i att jag och 2 vänner får bära ut D från dansgolvet som skriker och är skitförbannad. D springer nu ut från klubben där vi befinner oss under hotelserna om att "ni chka förwfahn inthe föjla efthwer mej, förfa, fan.." han springer över 3 järnvägsspår och kommer till en park där han helt bekymmerslöst hoppar genom ett buskage, jag som är 10 meter efter honom tycker detta ser jäkligt spännande ut tills jag hör ett stort plask. Sär ligger nu D och simmar i en mycket stor damm med alla sina värdesaker på sig, mobilen dog så den kastade han tillbax i damen efter att han kommit upp. D tar sig såsmåningom upp från dammen och utbryter många väl valda ord till "det otrevliga gänget med killar som dyker upp" varav han kastar sin klocka på dem som går sönder.</p><p></p><p>Plötsligt befinner vi oss springandes därifrån genom ett villakvarter varav vi lyckas skaka av oss gänget med pojkar. D slänger nu sin plåmbok, sina nycklar och sin skjorta och hoppar in på en trädgård. Här försvinnder D några timmar varav vi tvingas ringa på hjälp för att vi tror han har deckat någonstans och ligger och fryser, polisen letar efter honom tills ca 03.00 då jag får ett samtal till min mobil från hans storasyster som hittat honom i korridoren till sin lägenhet.... 3 MIL därifrån.</p><p></p><p>Notera att det är KALL HÖST och denne man lyckats överleva alla dessa bravadet utan kläder, mobil och pengar, MANLIGT!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mufty, post: 205737, member: 54957"] haha roligaste fyllan denna veckan var när jag var ute med polarana för att starta upp helgen. Efter en trevlig stund på ett ställe som heter TheaterVallen, där jag lyckats med att hyra VIP avdelningen och köpt 2 helrör med bacardi genom att helt bekymmerslöst ge mit fina visa till den trevlige mannen med spriten, börjar det bli lite för mycket för vissa, hälftenn av gänget har somnat vid diverse bort och några andra har lyckats med bravaden att välta ett golvfast bord och hamna under detta. Hursomhälst är klockan ca 00.15 en av mina vännder vid namn D har precis köpt sin 7e öl och 5e jägershott. D valsar sedan överlycklig ut på ett fullt fansgolv och börjar svinga dessa omkring sig och välter givetvis ut paketet över en kille som trots sin abnormalt välbyggda kropp verkade vara en ganska reko kille. I det stadiet som D befann sig i upfattade han dock inte detta och vill givetvis slåss med denna man, det slutar i att jag och 2 vänner får bära ut D från dansgolvet som skriker och är skitförbannad. D springer nu ut från klubben där vi befinner oss under hotelserna om att "ni chka förwfahn inthe föjla efthwer mej, förfa, fan.." han springer över 3 järnvägsspår och kommer till en park där han helt bekymmerslöst hoppar genom ett buskage, jag som är 10 meter efter honom tycker detta ser jäkligt spännande ut tills jag hör ett stort plask. Sär ligger nu D och simmar i en mycket stor damm med alla sina värdesaker på sig, mobilen dog så den kastade han tillbax i damen efter att han kommit upp. D tar sig såsmåningom upp från dammen och utbryter många väl valda ord till "det otrevliga gänget med killar som dyker upp" varav han kastar sin klocka på dem som går sönder. Plötsligt befinner vi oss springandes därifrån genom ett villakvarter varav vi lyckas skaka av oss gänget med pojkar. D slänger nu sin plåmbok, sina nycklar och sin skjorta och hoppar in på en trädgård. Här försvinnder D några timmar varav vi tvingas ringa på hjälp för att vi tror han har deckat någonstans och ligger och fryser, polisen letar efter honom tills ca 03.00 då jag får ett samtal till min mobil från hans storasyster som hittat honom i korridoren till sin lägenhet.... 3 MIL därifrån. Notera att det är KALL HÖST och denne man lyckats överleva alla dessa bravadet utan kläder, mobil och pengar, MANLIGT! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
-
Tillbaka
Topp