Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="annanna" data-source="post: 213258" data-attributes="member: 66346"><p>jag lyckades med min bästa på länge igår. kom på lite för sent att vi skulle ut så svepte alldeles för mycket sprit på alldeles för lite tid. efter en kul kväll skulle vi på efterfest hemma hos en kille som jag aldrig pratat med förut men för kvällen var vi bästa polare. väl där kom en annan snubbe på att han behövde hem till sina hundar. självklart hänger vi med tänkte vi, och varför inte ta med lite mat? lyckades hitta frysta kycklingar och en påse marinering, slänger in oss i en taxi och undrar vart vi är på väg. åkte alldeles för längre för att vara gångavstånd hem efter festen och nånstans på vägen skriker min kompis NOO och så va det marinad i hela bilen, på alla säten på alla oss och självklart torkade vi av oss på huvudstöden framför oss! väldigt smart. (vi fick 20% rabatt på resan sen fattade ingenting borde väl snarare batala mer?) skrattar ihjäl oss och när vi äntligen kommer fram till huset så är det mitt ute i ingenting men det tänker vi ju inte på då. tackar chauffören som är gråtfärdig, av skratt eller gråt vet jag faktiskt inte. sen är det ganska svart men vakna iaf av att mina kläder hade klistrat fast sig på kroppen av all marinad och det är äckel i hela huset för vi har tydligen vart och klättrat överallt med gegget på oss. efter att vi bänt loss alla kläder från kroppen och letat reda på nya så begav vi oss hemåt till fots. gick en mil på 67an barfota för skorna var oanvändbara och dessutom hade vi alla likadana trasiga gröna träningsbyxor. tillslut la vi oss ner i ett dike och bara dog av skratt för vi kom på att våran frysta kyckling i all hast hade blivit kvar i taxin. undrar om chauffören uppskattade maten? inte uppskattat av bilförarna att småtjejer är ute och går på landsvägen iaf, luffigt dygn och nu stinker det marinad i hela mitt hus! grilla, nån?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annanna, post: 213258, member: 66346"] jag lyckades med min bästa på länge igår. kom på lite för sent att vi skulle ut så svepte alldeles för mycket sprit på alldeles för lite tid. efter en kul kväll skulle vi på efterfest hemma hos en kille som jag aldrig pratat med förut men för kvällen var vi bästa polare. väl där kom en annan snubbe på att han behövde hem till sina hundar. självklart hänger vi med tänkte vi, och varför inte ta med lite mat? lyckades hitta frysta kycklingar och en påse marinering, slänger in oss i en taxi och undrar vart vi är på väg. åkte alldeles för längre för att vara gångavstånd hem efter festen och nånstans på vägen skriker min kompis NOO och så va det marinad i hela bilen, på alla säten på alla oss och självklart torkade vi av oss på huvudstöden framför oss! väldigt smart. (vi fick 20% rabatt på resan sen fattade ingenting borde väl snarare batala mer?) skrattar ihjäl oss och när vi äntligen kommer fram till huset så är det mitt ute i ingenting men det tänker vi ju inte på då. tackar chauffören som är gråtfärdig, av skratt eller gråt vet jag faktiskt inte. sen är det ganska svart men vakna iaf av att mina kläder hade klistrat fast sig på kroppen av all marinad och det är äckel i hela huset för vi har tydligen vart och klättrat överallt med gegget på oss. efter att vi bänt loss alla kläder från kroppen och letat reda på nya så begav vi oss hemåt till fots. gick en mil på 67an barfota för skorna var oanvändbara och dessutom hade vi alla likadana trasiga gröna träningsbyxor. tillslut la vi oss ner i ett dike och bara dog av skratt för vi kom på att våran frysta kyckling i all hast hade blivit kvar i taxin. undrar om chauffören uppskattade maten? inte uppskattat av bilförarna att småtjejer är ute och går på landsvägen iaf, luffigt dygn och nu stinker det marinad i hela mitt hus! grilla, nån? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
-
Tillbaka
Topp