Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GotlandInteIStAnton" data-source="post: 217338" data-attributes="member: 42498"><p>Det har sagts förr här men kan sägas igen, om man kommer ihåg vad som hände var man ju knappt full...</p><p></p><p>Några fragment av sanslös fylla kan jag nog uppbringa för den som är intresserad.</p><p>De flesta från diverse st Anton säsonger.</p><p></p><p>En morgon när jag lämnade kandahar vid 5:30 bläcket blev jag så upphetsad över all nysnö som låg fallen att jag var tvungen att fira med en barbröstad Klinsmann nerför Fussgänger. Oturligt nog glömde jag att det finns några avsatser/trottoarkanter (utanför Sporthotel)där min resa skulle gå, jag gled med näsbenet (vilket gick i kras)före rätt in i en sådan och lyckades på köpet bryta ett par fingrar. efter tre timmar på sjukan och en bakfylla som kom smygande var jag inte så sugen på att åka puder...</p><p></p><p>En annan gåmg när vi firade snöfall när jag knegade på mooserwirt hoppade vi alla från balkongen från andra våningen ner i den tunga blötsnö som föll. snön fångade upp en på ettt utomordentligt sätt och man kunde landa hur som helst utan känna mark trots att det bara var runt 70 cm snö. </p><p></p><p>Jag tröttnade snart på andra vningen och bestämde mig för att "steppa upp" lite. gick ut på brandstegen på tredje våningen och ställde mig på räcket. Det var runt 7-8 meter men med några jobbet betalar smirnoff ice i magen så verkade det som en bra idè. Jag hoppade och landade. Satt som en kanonkula i den tunga snön och tyckte att fötterna ömmade lite. senare samma dag var mina hälar så stora att de inte fick plats i jobbkängorna. ett doktorbesök senare och diagnosen två krossade hälar startade en treveckorsfylla som innehöll en hel del galenskap.</p><p></p><p>Bland annat den gången jag var så trött på att hoppa kryckor från San Antonio in till Funky att jag lånade en polares longboard och med kryckorna på axeln susade ner för en grusig och blöt nassereinbacke. Otroligt nog gick det bra ändå tills jag kom till det lilla partiet med kullerstenar som är precis utanför nassereinbahn, de orsakade dock ett redigt wobbel och jag flög rätt in i bankomaten/väggen. sönderriven jeansjacka och krokiga kryckor tog jag mig till funky där jag blev bjuden på tröst-Stroh.</p><p></p><p>Det här vara ett par exempel på när jag slagit mig på fyllan, för historier då jag hamnat i slagsmål, klammeri med rättvisan och annat, kom och festa med mig!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GotlandInteIStAnton, post: 217338, member: 42498"] Det har sagts förr här men kan sägas igen, om man kommer ihåg vad som hände var man ju knappt full... Några fragment av sanslös fylla kan jag nog uppbringa för den som är intresserad. De flesta från diverse st Anton säsonger. En morgon när jag lämnade kandahar vid 5:30 bläcket blev jag så upphetsad över all nysnö som låg fallen att jag var tvungen att fira med en barbröstad Klinsmann nerför Fussgänger. Oturligt nog glömde jag att det finns några avsatser/trottoarkanter (utanför Sporthotel)där min resa skulle gå, jag gled med näsbenet (vilket gick i kras)före rätt in i en sådan och lyckades på köpet bryta ett par fingrar. efter tre timmar på sjukan och en bakfylla som kom smygande var jag inte så sugen på att åka puder... En annan gåmg när vi firade snöfall när jag knegade på mooserwirt hoppade vi alla från balkongen från andra våningen ner i den tunga blötsnö som föll. snön fångade upp en på ettt utomordentligt sätt och man kunde landa hur som helst utan känna mark trots att det bara var runt 70 cm snö. Jag tröttnade snart på andra vningen och bestämde mig för att "steppa upp" lite. gick ut på brandstegen på tredje våningen och ställde mig på räcket. Det var runt 7-8 meter men med några jobbet betalar smirnoff ice i magen så verkade det som en bra idè. Jag hoppade och landade. Satt som en kanonkula i den tunga snön och tyckte att fötterna ömmade lite. senare samma dag var mina hälar så stora att de inte fick plats i jobbkängorna. ett doktorbesök senare och diagnosen två krossade hälar startade en treveckorsfylla som innehöll en hel del galenskap. Bland annat den gången jag var så trött på att hoppa kryckor från San Antonio in till Funky att jag lånade en polares longboard och med kryckorna på axeln susade ner för en grusig och blöt nassereinbacke. Otroligt nog gick det bra ändå tills jag kom till det lilla partiet med kullerstenar som är precis utanför nassereinbahn, de orsakade dock ett redigt wobbel och jag flög rätt in i bankomaten/väggen. sönderriven jeansjacka och krokiga kryckor tog jag mig till funky där jag blev bjuden på tröst-Stroh. Det här vara ett par exempel på när jag slagit mig på fyllan, för historier då jag hamnat i slagsmål, klammeri med rättvisan och annat, kom och festa med mig!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
-
Tillbaka
Topp