Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
268 mille i vinst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ALPINBUTIK" data-source="post: 47214" data-attributes="member: 10053"><p>Skrev det här inlägget för att skapa lite debatt, det är rätt så dött på inlägg för tillfället. Men nån gång måste det väl ta stopp, och folk i allmänhet slutar åka till fjällen , det vore väl syn.Själv önskar jag att så många som möjligt ska åka till fjällen för att infrastrukturen och service ska byggas ut. jag blir så ledsen av att inte Björnrike kan få en ynka stollift när det finns så många i t.ex Lindvallen som är ett skitställe att åka utför på. Hoppsan nu stack jag ut hakan igen. Några har visst fått för sig att jag inte förstår mig på marknadsekonomi, jag kan meddela att dom har fel, däremot måste det vara tillåtet att få drömma en smula. Jag sysslar själv med affärer där marknaden verkligen gäller. Själv köper jag säsongskort i vemdalen för 1410 kr , inte dyrt, men jag tycker synd om alla barnfamiljer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ALPINBUTIK, post: 47214, member: 10053"] Skrev det här inlägget för att skapa lite debatt, det är rätt så dött på inlägg för tillfället. Men nån gång måste det väl ta stopp, och folk i allmänhet slutar åka till fjällen , det vore väl syn.Själv önskar jag att så många som möjligt ska åka till fjällen för att infrastrukturen och service ska byggas ut. jag blir så ledsen av att inte Björnrike kan få en ynka stollift när det finns så många i t.ex Lindvallen som är ett skitställe att åka utför på. Hoppsan nu stack jag ut hakan igen. Några har visst fått för sig att jag inte förstår mig på marknadsekonomi, jag kan meddela att dom har fel, däremot måste det vara tillåtet att få drömma en smula. Jag sysslar själv med affärer där marknaden verkligen gäller. Själv köper jag säsongskort i vemdalen för 1410 kr , inte dyrt, men jag tycker synd om alla barnfamiljer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
268 mille i vinst
Tillbaka
Topp