Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2St partyglada människor till stöten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="theprince" data-source="post: 495248" data-attributes="member: 89929"><p>Hallå</p><p></p><p>Vi e 7st roliga partyglada killar mellan 17-22 som ska åka till stöten v.2. Då två av våra polare banga på att följa med söker vi 2st nya. Vi har fått väldigt mycket rabbat då våran kompis jobbar där (50% på boende och liftkort) vi ska va där söndag till söndag 8dagar. resan kommer kosta ca 2000kr och då ingår liftkort 8dagar, boende samt resan fram & tillbaka. De enda ni du behöver tänka på mer är mat och om du behöver hyra utrustning vilket vi också har rabbat på.</p><p></p><p>Vi kommer starta resan från Linköping och köra upp mot Södertälje för att hämnta folket bor du mellan dessa destinationer eller kan ta dig hit så hör av dig och berätta om dig/er. </p><p></p><p>För mer info adda msn princeofpersia@pimpstyle.com eller maila said.namvar@bredband.net</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="theprince, post: 495248, member: 89929"] Hallå Vi e 7st roliga partyglada killar mellan 17-22 som ska åka till stöten v.2. Då två av våra polare banga på att följa med söker vi 2st nya. Vi har fått väldigt mycket rabbat då våran kompis jobbar där (50% på boende och liftkort) vi ska va där söndag till söndag 8dagar. resan kommer kosta ca 2000kr och då ingår liftkort 8dagar, boende samt resan fram & tillbaka. De enda ni du behöver tänka på mer är mat och om du behöver hyra utrustning vilket vi också har rabbat på. Vi kommer starta resan från Linköping och köra upp mot Södertälje för att hämnta folket bor du mellan dessa destinationer eller kan ta dig hit så hör av dig och berätta om dig/er. För mer info adda msn princeofpersia@pimpstyle.com eller maila said.namvar@bredband.net [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2St partyglada människor till stöten
Tillbaka
Topp