Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
3 mm felmontering av bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schonhoff" data-source="post: 577108" data-attributes="member: 92526"><p>Beställde nyss ett par Völkl Gotama 186 med Salomon N STH 14 bindningen från sport conrad, valde att inte montera mina där utan snackade med Skidbytarboden och dem skulle montera mina skidor för ett rimligt pris, får väl se vad de landar på då jag ska göra lite mer grejer där också.. </p><p></p><p>Men följde alltså valet att inte montera på Sport Conrad vilket kanske verkar som jag gjorde rätt i.. Som många säger skiljer de ju sig inte några hundringar utan i mitt fall fick jag Völkl Gotama årets modell med Salomon bindningen för 6000 i affär skulle dem kostat runt 9k med den bindningen.. Så man går helt klart plus av att beställa där sen låta en butik ni litar på här hemma montera.. Fick även hem skidorna på 4 dagar så var nästan som att köpa i butik:P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schonhoff, post: 577108, member: 92526"] Beställde nyss ett par Völkl Gotama 186 med Salomon N STH 14 bindningen från sport conrad, valde att inte montera mina där utan snackade med Skidbytarboden och dem skulle montera mina skidor för ett rimligt pris, får väl se vad de landar på då jag ska göra lite mer grejer där också.. Men följde alltså valet att inte montera på Sport Conrad vilket kanske verkar som jag gjorde rätt i.. Som många säger skiljer de ju sig inte några hundringar utan i mitt fall fick jag Völkl Gotama årets modell med Salomon bindningen för 6000 i affär skulle dem kostat runt 9k med den bindningen.. Så man går helt klart plus av att beställa där sen låta en butik ni litar på här hemma montera.. Fick även hem skidorna på 4 dagar så var nästan som att köpa i butik:P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
3 mm felmontering av bindning
Tillbaka
Topp