Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
3 Platser kvar till St Anton med Bil
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Narnia" data-source="post: 135994" data-attributes="member: 56203"><p>Vi är två killar på 19 från Skåne som ska ner till St Anton i mellandagarna. (ca 27 dec)</p><p>Det är en stabil Volvo 745 (kombi) med takbox som rullar vägen över Putgarden, och Bordershopen. Vi stannar hela säsongen ut. </p><p></p><p>Vi har inte fixat boende än. Är det någon som kan fixa in oss i ett boende i St Anton området har de naturligtvis förtur på platserna. </p><p></p><p>Kontakta gärna via min mail och ange då "Bil till St Anton" som ämne för att inte hamna blad skräpposten.</p><p></p><p>// nisse, tillnils@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Narnia, post: 135994, member: 56203"] Vi är två killar på 19 från Skåne som ska ner till St Anton i mellandagarna. (ca 27 dec) Det är en stabil Volvo 745 (kombi) med takbox som rullar vägen över Putgarden, och Bordershopen. Vi stannar hela säsongen ut. Vi har inte fixat boende än. Är det någon som kan fixa in oss i ett boende i St Anton området har de naturligtvis förtur på platserna. Kontakta gärna via min mail och ange då "Bil till St Anton" som ämne för att inte hamna blad skräpposten. // nisse, tillnils@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
3 Platser kvar till St Anton med Bil
Tillbaka
Topp