Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
3 platser lediga i Verbier!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DonnieF" data-source="post: 390098" data-attributes="member: 53043"><p>Tjaa</p><p></p><p>Efter mitt boende sket sig i veckan Har jag nu fått tag i en lägenhet för 4 på Alba där många andra svenskar bor och behöver några att bo med är det några som är intresserad att dela?? </p><p>boendet är från 5/1-30/4</p><p></p><p><a href="http://www.kingsverbier.ch/Alba/en/alba_apartments2_2.htm" target="_blank">http://www.kingsverbier.ch/Alba/en/alba_apartments2_2.htm</a></p><p></p><p>Hör av er för mer info</p><p></p><p>unghanse@hotmail.com</p><p></p><p>//Fabian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DonnieF, post: 390098, member: 53043"] Tjaa Efter mitt boende sket sig i veckan Har jag nu fått tag i en lägenhet för 4 på Alba där många andra svenskar bor och behöver några att bo med är det några som är intresserad att dela?? boendet är från 5/1-30/4 [URL]http://www.kingsverbier.ch/Alba/en/alba_apartments2_2.htm[/URL] Hör av er för mer info unghanse@hotmail.com //Fabian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
3 platser lediga i Verbier!
Tillbaka
Topp