Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
3 säsongsarbetare söker boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JuliaaJa" data-source="post: 910461" data-attributes="member: 127307"><p>Hej! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Vi är tre stycken säsongsarbetare på Skistar som söker boende för säsongen! Vi är ansvarsfulla, positiva, lugna, pålitliga och glada, två tjejer och en kille som gärna har tak över huvudet i vinter. Vi älskar även att åka skidor!</p><p>Vi ser heller inga problem med att dela med andra härliga människor <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>Då vi inte har tillgång till bil så passar ett så centralt boende som möjligt bäst då vi måste kunna ta och till/från vårt jobb. </p><p></p><p>Så, har du en lägenhet/hus att hyra eller helt enkelt söker rumskamrater, hör av er! </p><p></p><p>Mvh Julia Jansson, Filip Högberg och Kristin Blank</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JuliaaJa, post: 910461, member: 127307"] Hej! :) Vi är tre stycken säsongsarbetare på Skistar som söker boende för säsongen! Vi är ansvarsfulla, positiva, lugna, pålitliga och glada, två tjejer och en kille som gärna har tak över huvudet i vinter. Vi älskar även att åka skidor! Vi ser heller inga problem med att dela med andra härliga människor :) Då vi inte har tillgång till bil så passar ett så centralt boende som möjligt bäst då vi måste kunna ta och till/från vårt jobb. Så, har du en lägenhet/hus att hyra eller helt enkelt söker rumskamrater, hör av er! Mvh Julia Jansson, Filip Högberg och Kristin Blank [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
3 säsongsarbetare söker boende
Tillbaka
Topp