Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
3 Veckor i BG med en "bergs guide"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carldjurhed" data-source="post: 580507" data-attributes="member: 84569"><p>Jag kommer att åka ner över jul och nyår till att börja med sen så är jag ganska flexibel. Tänkte köpa säsongskort då och nu när det finns massa lågprisflyg till salzburg kan man ju flyga ner tor för under tusenlappen, säsong på distans kanske man kan kalla det <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />Det är alltså mars du har tänkt dig? Annars är ju januari så jäkla nice. Jag har ett vikariat som jag är i valet och kvalet på om jag ska förlänga om jag inte förlänger kan det faktiskt hända att jag stannar hela säsongen. Boende fixar vi billigt, Yxel (eller hur fan hamburger gubben stavar) har ett hotell som är tokbilligt det ligger vid min gamla lägenhet</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carldjurhed, post: 580507, member: 84569"] Jag kommer att åka ner över jul och nyår till att börja med sen så är jag ganska flexibel. Tänkte köpa säsongskort då och nu när det finns massa lågprisflyg till salzburg kan man ju flyga ner tor för under tusenlappen, säsong på distans kanske man kan kalla det :)Det är alltså mars du har tänkt dig? Annars är ju januari så jäkla nice. Jag har ett vikariat som jag är i valet och kvalet på om jag ska förlänga om jag inte förlänger kan det faktiskt hända att jag stannar hela säsongen. Boende fixar vi billigt, Yxel (eller hur fan hamburger gubben stavar) har ett hotell som är tokbilligt det ligger vid min gamla lägenhet [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
3 Veckor i BG med en "bergs guide"
Tillbaka
Topp