Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
3 Veckor i BG med en "bergs guide"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carldjurhed" data-source="post: 581191" data-attributes="member: 84569"><p>Ofan, vi hade skitdåligt i frankrike i mars. Bara en jävla massa sol och inget puder, tyckte det var liknandei bg 07. Dec och jan har varit bäst skidåkningsmässigt. I december förra säsongen hade vi utegångsförbud för det gick laviner i byn, kom över två meter på en helg och sen sprack det upp, magiskt. Jag är där över jul och nyår som sagt (BG) då kan jag kika lite boenden inför mars.</p><p>Seeya</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carldjurhed, post: 581191, member: 84569"] Ofan, vi hade skitdåligt i frankrike i mars. Bara en jävla massa sol och inget puder, tyckte det var liknandei bg 07. Dec och jan har varit bäst skidåkningsmässigt. I december förra säsongen hade vi utegångsförbud för det gick laviner i byn, kom över två meter på en helg och sen sprack det upp, magiskt. Jag är där över jul och nyår som sagt (BG) då kan jag kika lite boenden inför mars. Seeya [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
3 Veckor i BG med en "bergs guide"
Tillbaka
Topp