Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
3-veckors resplan i Japan, vart åka? +skicka skidor från Japan till Sverige?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frasse-Masen" data-source="post: 1285334" data-attributes="member: 181158"><p>Inte skidrelaterat men tips inför din vidare färd. Jag var i Japan en gång och skulle precis som du vidare till Sydostasien, dvs flyg Tokyo-Bangkok. Det var hopplöst svindyrt för en enkelbiljett, men en ToR-biljett visade sig vara mycket billigare. Nu har du kanske köpt alla dina biljetter redan så att det här tipset var helt värdelöst.</p><p></p><p>För övrigt följer jag med intresse alla skidtips om Japan då jag planerar (fantiserar om) en trip till Hakuba. Säg till om du hittar något intressant boende där.</p><p></p><p>I Tokyo kan jag rekommendera ett hundraårigt ryokan som heter Homeikan. Genuint med mycket Japankänsla (möjligtvis lite off läge). Annars i stadsdelen Shibuya, alternativt neondränkta Shinjuku. Party och Leksands Knäcke finns på butiken/restaurangen Lilla Dalarna i Roppongi. </p><p></p><p>/Mvh Masen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frasse-Masen, post: 1285334, member: 181158"] Inte skidrelaterat men tips inför din vidare färd. Jag var i Japan en gång och skulle precis som du vidare till Sydostasien, dvs flyg Tokyo-Bangkok. Det var hopplöst svindyrt för en enkelbiljett, men en ToR-biljett visade sig vara mycket billigare. Nu har du kanske köpt alla dina biljetter redan så att det här tipset var helt värdelöst. För övrigt följer jag med intresse alla skidtips om Japan då jag planerar (fantiserar om) en trip till Hakuba. Säg till om du hittar något intressant boende där. I Tokyo kan jag rekommendera ett hundraårigt ryokan som heter Homeikan. Genuint med mycket Japankänsla (möjligtvis lite off läge). Annars i stadsdelen Shibuya, alternativt neondränkta Shinjuku. Party och Leksands Knäcke finns på butiken/restaurangen Lilla Dalarna i Roppongi. /Mvh Masen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
3-veckors resplan i Japan, vart åka? +skicka skidor från Japan till Sverige?
Tillbaka
Topp