Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
3 veckors säsong / lång semester
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oggekjell" data-source="post: 1138179" data-attributes="member: 155560"><p>Hallå!</p><p></p><p>Jag säsongade förra året i Verbier och kan inte komma loss en längre tid för säsong i år då jag läser mitt sista år på universitet. MEN! Jag vill hemskt gärna tillbaka i vinter i början av januari för 2-4 veckor och letar efter en sängplats (kan betala en hel månad om så krävs oavsett om vistelse bara blir viss del av månaden) alternativt några kompisar att dela airbnb på!</p><p></p><p>Verbier är en idé och inget måste utan är öppen för alla alporter!</p><p></p><p>Hälsningar</p><p></p><p>Oskar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oggekjell, post: 1138179, member: 155560"] Hallå! Jag säsongade förra året i Verbier och kan inte komma loss en längre tid för säsong i år då jag läser mitt sista år på universitet. MEN! Jag vill hemskt gärna tillbaka i vinter i början av januari för 2-4 veckor och letar efter en sängplats (kan betala en hel månad om så krävs oavsett om vistelse bara blir viss del av månaden) alternativt några kompisar att dela airbnb på! Verbier är en idé och inget måste utan är öppen för alla alporter! Hälsningar Oskar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
3 veckors säsong / lång semester
Tillbaka
Topp