Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
30 år och trist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cykeljussi" data-source="post: 15620" data-attributes="member: 24446"><p>Hej hej! ingen fara med att fylla många år, ser du. Så länge kroppen håller så ska den aktiveras och varför inte ha kul under tiden? jag är långfärdscyklist med turer i Nya Zeeland, Australien och genom kina som meriter på mitt CV. Europa står på tur härnäst. Jag skriver detta inlägg för att jag helt håller med ovanstående skribent. Det blir roligare med åren ty erfarenheterna gör en ju till den man är och ju mer man vill utvecklas, desto mer ska man sysselsätta sej med. Jag har som jobbande lärare haft sportlov en hel vecka och har tillbringat tiden i Hemsedal och lärt mig snöbrädaåkandets svåra konst till fullo...Nåja!!!..jag var med på den tiden när det var förbjudet enligt lag att åka skateboard på gatorna, så tekniken satt där, i ryggmärgen. Jag kan nog säga att jag hade lika kul som ynglingarna för övrigt i backen. Jag har inte anammat livstilen, men det går bra ändå. Trots att jag fyller 38 år i år.....Tack för mej och stå på er gubbar och kärringar. Det är inte förbjudet att ha kul när man är gammal!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cykeljussi, post: 15620, member: 24446"] Hej hej! ingen fara med att fylla många år, ser du. Så länge kroppen håller så ska den aktiveras och varför inte ha kul under tiden? jag är långfärdscyklist med turer i Nya Zeeland, Australien och genom kina som meriter på mitt CV. Europa står på tur härnäst. Jag skriver detta inlägg för att jag helt håller med ovanstående skribent. Det blir roligare med åren ty erfarenheterna gör en ju till den man är och ju mer man vill utvecklas, desto mer ska man sysselsätta sej med. Jag har som jobbande lärare haft sportlov en hel vecka och har tillbringat tiden i Hemsedal och lärt mig snöbrädaåkandets svåra konst till fullo...Nåja!!!..jag var med på den tiden när det var förbjudet enligt lag att åka skateboard på gatorna, så tekniken satt där, i ryggmärgen. Jag kan nog säga att jag hade lika kul som ynglingarna för övrigt i backen. Jag har inte anammat livstilen, men det går bra ändå. Trots att jag fyller 38 år i år.....Tack för mej och stå på er gubbar och kärringar. Det är inte förbjudet att ha kul när man är gammal! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
30 år och trist?
Tillbaka
Topp