Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
30 år och trist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 15640" data-attributes="member: 14197"><p>Cosmique e brant, Manchys har bara så bäst drag och det coolaste som finns är att ha gjort tre säsonger i cham - men nu funderar jag på att hänga in ett par veckor i Verrpan. Pluggar ju så jag kan inte åke en hel säsong till, det är inte lätt att vara ung, fattig och dum. Men jag har gjort säsong. Tre stycken. I cham. Och cosmique är brant. Och i cham finns den bästa åkningen i världen. I cham finns också det bästa åkarna i världen. Så är det bara. Det vet ju alla. De intelligentaste varelserna finns också i cham. Och cosmique är brant. Och jag har gjort säsong. Tre stycken. I cham. ChamoniiiX e bara så bääääst va! Och de bästa åkarna finns där. Behöver du fråga varför de bästa åkarna och de bästa åken i världen finns i cham? Då är du dumbedidum dum. Usch och fy. När jag åker i cham blir mina pollare impade när jag också har spons. När jag åker cosmique. Cosmique är brant. Jämför man med Hammarbybacken är det brantare. I cham hänger alla coola kidz och pollare. Det är häftigt att stjäla. Alla coola pollare med spons i cham stjäl pantflaskor och skidor. Bäst där med! Och smartast. Ibland går vi till spelhallen eller åker och handlar i Sallanches, så säg inget om att jag inte sett mig omkring. Varför skall man förresten se sig omkring när det bara är så bäääst i cham. De bästa åkarna finns där. På chambre neuf kan man stjäla ölslattar för jag har varit fattig skibum. I cham. Tre säsonger. Och jag vill bara säga en sak: Cham är klart världsbäst i hela världen för alla som helt enkelt inte varit med om något, inte sett något, gjort något, rest något, åkt något, druckit något, knullat något, läst något, förstått något och dessutom hajjat att det inte är en merit att ha hål i huvudet och liten k*k!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 15640, member: 14197"] Cosmique e brant, Manchys har bara så bäst drag och det coolaste som finns är att ha gjort tre säsonger i cham - men nu funderar jag på att hänga in ett par veckor i Verrpan. Pluggar ju så jag kan inte åke en hel säsong till, det är inte lätt att vara ung, fattig och dum. Men jag har gjort säsong. Tre stycken. I cham. Och cosmique är brant. Och i cham finns den bästa åkningen i världen. I cham finns också det bästa åkarna i världen. Så är det bara. Det vet ju alla. De intelligentaste varelserna finns också i cham. Och cosmique är brant. Och jag har gjort säsong. Tre stycken. I cham. ChamoniiiX e bara så bääääst va! Och de bästa åkarna finns där. Behöver du fråga varför de bästa åkarna och de bästa åken i världen finns i cham? Då är du dumbedidum dum. Usch och fy. När jag åker i cham blir mina pollare impade när jag också har spons. När jag åker cosmique. Cosmique är brant. Jämför man med Hammarbybacken är det brantare. I cham hänger alla coola kidz och pollare. Det är häftigt att stjäla. Alla coola pollare med spons i cham stjäl pantflaskor och skidor. Bäst där med! Och smartast. Ibland går vi till spelhallen eller åker och handlar i Sallanches, så säg inget om att jag inte sett mig omkring. Varför skall man förresten se sig omkring när det bara är så bäääst i cham. De bästa åkarna finns där. På chambre neuf kan man stjäla ölslattar för jag har varit fattig skibum. I cham. Tre säsonger. Och jag vill bara säga en sak: Cham är klart världsbäst i hela världen för alla som helt enkelt inte varit med om något, inte sett något, gjort något, rest något, åkt något, druckit något, knullat något, läst något, förstått något och dessutom hajjat att det inte är en merit att ha hål i huvudet och liten k*k! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
30 år och trist?
Tillbaka
Topp