Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
30 år och trist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FreeFlowGirl" data-source="post: 15649" data-attributes="member: 22029"><p>Livet, i alla fall mitt liv har bara blivit bättre och bättre ju äldre jag blivit. Känns skönt att kunna samla erfarenheter och välja mer fritt utifrån vem man är. Förstår inte alla åldersnojjor! Jag kommer dock aldrig gå så långt att jag börjar kalla mig gumma när jag fyller 30. Gubbe får du stå för själv! En fråga... Hoppade du direkt från pojke, grabb, kille till gubbe? Har du missat fasen "man" eller kommer det efter 40? Jag bara undrar eftersom män är ju så otroligt mer spännande än både pojkar och gubbar? En del säger att de blir fegare i backen ju äldre de blir. Har tagit mer stryk och får mer respekt är ett annat sätt att uttrycka det på. Hur är det för dig? Gå nu inte och hamna i nån ålderskris!! Lycka till med att överglänsa grabbsen! Ett tips är att inte ragga för mycket på 18-åringar. Det tolkas lätt som desperat och verklighetsflyende!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FreeFlowGirl, post: 15649, member: 22029"] Livet, i alla fall mitt liv har bara blivit bättre och bättre ju äldre jag blivit. Känns skönt att kunna samla erfarenheter och välja mer fritt utifrån vem man är. Förstår inte alla åldersnojjor! Jag kommer dock aldrig gå så långt att jag börjar kalla mig gumma när jag fyller 30. Gubbe får du stå för själv! En fråga... Hoppade du direkt från pojke, grabb, kille till gubbe? Har du missat fasen "man" eller kommer det efter 40? Jag bara undrar eftersom män är ju så otroligt mer spännande än både pojkar och gubbar? En del säger att de blir fegare i backen ju äldre de blir. Har tagit mer stryk och får mer respekt är ett annat sätt att uttrycka det på. Hur är det för dig? Gå nu inte och hamna i nån ålderskris!! Lycka till med att överglänsa grabbsen! Ett tips är att inte ragga för mycket på 18-åringar. Det tolkas lätt som desperat och verklighetsflyende! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
30 år och trist?
Tillbaka
Topp