Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
30 dagar i alperna 2019 - förverkliga drömmen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mizze" data-source="post: 1143104" data-attributes="member: 156771"><p>Tråden medförde i mitt fall ett sällan skådat tantrum vid halvtre-tiden mitt i natten för några dagar sedan. Tänk primalvrål i pyjamas under skidvård (varm mjölk är överskattat, jag vallar hellre skidor när sömnen tryter). Jag skippade det nya jobbet jag hade på lut, hittade en arbetsgivare som förstod vikten av vinterledighet innan anställningens början, fick igenom en veckas semester för maken, packade ihop skidpryttlarna, stampade plattan i mattan och for till första, bästa (mikroskopiska med fullt utrustade) lägenhet jag fick tag på för fyra veckor och hamnade i Hinterglemm. Visserligen lågt system, men det har trillat ner mer än godtagbar mängd snö (och så ligger Fieberbrunn på andra sidan berget) och backarna håller till sent frampå eftermiddagen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mizze, post: 1143104, member: 156771"] Tråden medförde i mitt fall ett sällan skådat tantrum vid halvtre-tiden mitt i natten för några dagar sedan. Tänk primalvrål i pyjamas under skidvård (varm mjölk är överskattat, jag vallar hellre skidor när sömnen tryter). Jag skippade det nya jobbet jag hade på lut, hittade en arbetsgivare som förstod vikten av vinterledighet innan anställningens början, fick igenom en veckas semester för maken, packade ihop skidpryttlarna, stampade plattan i mattan och for till första, bästa (mikroskopiska med fullt utrustade) lägenhet jag fick tag på för fyra veckor och hamnade i Hinterglemm. Visserligen lågt system, men det har trillat ner mer än godtagbar mängd snö (och så ligger Fieberbrunn på andra sidan berget) och backarna håller till sent frampå eftermiddagen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
30 dagar i alperna 2019 - förverkliga drömmen?
Tillbaka
Topp