Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
32 Lashed funderingar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mangus" data-source="post: 620179" data-attributes="member: 43710"><p>De kommer att gå ut sig ganska mycket, men å andra sidan så kan du knyta hårdare när de går ut sig. Går de ut sig på längden låter det som att det bara blir bekvämare.</p><p>Var inte orolig, de kommer att bli mjukare, mycket mjukare.</p><p></p><p>Värmesystem som formar sig efter foten har Ion med.</p><p></p><p>Själv har jag haft båda 32 Lashed och Burton Ion och håller kvar vid de senare då jag (för den största delen av den åkning jag gör) tycker att det är en mycket bättre sko.</p><p></p><p>Till Ion så borde det följt med två gula L som man kan kardborra fast mellan inner och ytterskon för att få bättre hälgrepp (själv använder jag dom inte). </p><p>Flytta dom rätt eller sätt dit dom.</p><p></p><p>Hur hälgreppet är för dig kan jag omöjligt svara på. Du har ju skorna testa och se vilka du gillar bäst. Min häl ser inte lika dan ut som din. Jag har inget negativt att säga om hälgreppet på någon av skorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mangus, post: 620179, member: 43710"] De kommer att gå ut sig ganska mycket, men å andra sidan så kan du knyta hårdare när de går ut sig. Går de ut sig på längden låter det som att det bara blir bekvämare. Var inte orolig, de kommer att bli mjukare, mycket mjukare. Värmesystem som formar sig efter foten har Ion med. Själv har jag haft båda 32 Lashed och Burton Ion och håller kvar vid de senare då jag (för den största delen av den åkning jag gör) tycker att det är en mycket bättre sko. Till Ion så borde det följt med två gula L som man kan kardborra fast mellan inner och ytterskon för att få bättre hälgrepp (själv använder jag dom inte). Flytta dom rätt eller sätt dit dom. Hur hälgreppet är för dig kan jag omöjligt svara på. Du har ju skorna testa och se vilka du gillar bäst. Min häl ser inte lika dan ut som din. Jag har inget negativt att säga om hälgreppet på någon av skorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
32 Lashed funderingar
Tillbaka
Topp