Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
32 Lashed funderingar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SverigeTomten" data-source="post: 620227" data-attributes="member: 73999"><p>Det är så att tårna SKA ta i slutet av skon när du står helt upp. Sen så är bootsen mycket mjuka och de kommer att anpassa sig perfekt till din fot eter någon veckas åkning. Jag hade besvär de fösta tre dagarna, sen så blev det riiiktigt sköna.</p><p></p><p>Jag tycker dock att de är för mjuka när jag kör i krossbanan men de är prima i parken,jag är på min 141 dag på dem och de levererar kungligt fortfarande, fortfarande bra hälgrepp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SverigeTomten, post: 620227, member: 73999"] Det är så att tårna SKA ta i slutet av skon när du står helt upp. Sen så är bootsen mycket mjuka och de kommer att anpassa sig perfekt till din fot eter någon veckas åkning. Jag hade besvär de fösta tre dagarna, sen så blev det riiiktigt sköna. Jag tycker dock att de är för mjuka när jag kör i krossbanan men de är prima i parken,jag är på min 141 dag på dem och de levererar kungligt fortfarande, fortfarande bra hälgrepp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
32 Lashed funderingar
Tillbaka
Topp