Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
32 Lashed funderingar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="huss" data-source="post: 838703" data-attributes="member: 48929"><p>Jag har haft två par 32 boots och båda har funkat utmärkt. Däremot hade jag problem i början med mina första..prions tror jag det var. Då dom va sjukt obekväma även efter några veckors åkning, men efter att jag senare formade dom så blev dom sjukt mkt bättre! Även mina nuvarande lashed funkar skitbra..men med 32 är det viktigt att forma dom. Som du kanske redan märkt så är 32 dom lättaste bootsen på marknaden "by far" och det beror på att de inte har ett kilo stoppning och grejer för att göra dom bekväma. Istället har de de bäst formbara innerskorna på marknaden så att det inte är en massa mjukt grejs ivägen när du vill bra kontakt med brädan.</p><p></p><p>Fixa det annars nästa gång du åker bräda, det kommer antagligen finnas någon 32 dealer i närheten då. Och om bootsen känns trånga om tårna så kan du äve ha dubbla "toecaps" på när du formar dom.. det ger dig upp till en halv storlek extra. Räcker inte det så kan du dessutom skaffa formade innersulor som är rikitgt schysst, men dyrt. Håller inte hälgreppet så bra så kan en 32 försäljare även fixa ett heelhold kit åt dig. Dessa kommer vanligtvis med TM Two:na om jag inte har helt fel. I alla fall en mängd olikformade skumbitar man klistrar på mellan inner och ytterbootsen så de greppar bättre runt hälen.</p><p></p><p>Hoppas du får till dom bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="huss, post: 838703, member: 48929"] Jag har haft två par 32 boots och båda har funkat utmärkt. Däremot hade jag problem i början med mina första..prions tror jag det var. Då dom va sjukt obekväma även efter några veckors åkning, men efter att jag senare formade dom så blev dom sjukt mkt bättre! Även mina nuvarande lashed funkar skitbra..men med 32 är det viktigt att forma dom. Som du kanske redan märkt så är 32 dom lättaste bootsen på marknaden "by far" och det beror på att de inte har ett kilo stoppning och grejer för att göra dom bekväma. Istället har de de bäst formbara innerskorna på marknaden så att det inte är en massa mjukt grejs ivägen när du vill bra kontakt med brädan. Fixa det annars nästa gång du åker bräda, det kommer antagligen finnas någon 32 dealer i närheten då. Och om bootsen känns trånga om tårna så kan du äve ha dubbla "toecaps" på när du formar dom.. det ger dig upp till en halv storlek extra. Räcker inte det så kan du dessutom skaffa formade innersulor som är rikitgt schysst, men dyrt. Håller inte hälgreppet så bra så kan en 32 försäljare även fixa ett heelhold kit åt dig. Dessa kommer vanligtvis med TM Two:na om jag inte har helt fel. I alla fall en mängd olikformade skumbitar man klistrar på mellan inner och ytterbootsen så de greppar bättre runt hälen. Hoppas du får till dom bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
32 Lashed funderingar
Tillbaka
Topp