Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
360 Hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 838052" data-attributes="member: 80557"><p>du kanske kantskär för mkt och förlorar balansen och kommer flygandes liggande/horisontellt eller tvärtom du kanske tar i för mkt med kroppen och spinner iväg som en helikopter.... hitta den passande medelvägen.... mer skär/snabbare kroppsrotation om hoppet e jättelitet typ modell pist-bula och lite mindre kroppsrotation om hoppet e lite större och ger lite mer tid... se till att ha kroppsvikten balanserad pa bada benen och förbli mjuk... om du vill ha mer tid till att hinna fa genom rotationen tryck ifran lite lätt med benen (men vänta lite med trycka ifran delen tills du känner att du har balans sa du inte skaffar ännu mer obalans genom eventuellt konstigt bort-poppande/frantryck)</p><p></p><p>efter din 11.06 post: later ju som kickern inte e sa liten mao och da kanske det är balansen i takeoff-ögonblicket...mao sta balanserat och tryck ifran....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 838052, member: 80557"] du kanske kantskär för mkt och förlorar balansen och kommer flygandes liggande/horisontellt eller tvärtom du kanske tar i för mkt med kroppen och spinner iväg som en helikopter.... hitta den passande medelvägen.... mer skär/snabbare kroppsrotation om hoppet e jättelitet typ modell pist-bula och lite mindre kroppsrotation om hoppet e lite större och ger lite mer tid... se till att ha kroppsvikten balanserad pa bada benen och förbli mjuk... om du vill ha mer tid till att hinna fa genom rotationen tryck ifran lite lätt med benen (men vänta lite med trycka ifran delen tills du känner att du har balans sa du inte skaffar ännu mer obalans genom eventuellt konstigt bort-poppande/frantryck) efter din 11.06 post: later ju som kickern inte e sa liten mao och da kanske det är balansen i takeoff-ögonblicket...mao sta balanserat och tryck ifran.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
360 Hjälp
Tillbaka
Topp