Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
360
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Loonkan" data-source="post: 111140" data-attributes="member: 31852"><p>jag har aldrig testat på snowracer! men med cykel så kan jag juh och jag kan tänka mej att det är ungefär samma teknik! alltså samma teknik som när man gör det på skidor eller bräda! bara kolla runt över axeln åt det håll du ska snurra! och leta efter landningen med blicken! eller funkar inte det är det vell bara att nöta tänker jag!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Loonkan, post: 111140, member: 31852"] jag har aldrig testat på snowracer! men med cykel så kan jag juh och jag kan tänka mej att det är ungefär samma teknik! alltså samma teknik som när man gör det på skidor eller bräda! bara kolla runt över axeln åt det håll du ska snurra! och leta efter landningen med blicken! eller funkar inte det är det vell bara att nöta tänker jag! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
360
Tillbaka
Topp