Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
3ggr roligare att kolla på snowboardtävlingen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henrik_koivisto" data-source="post: 222094" data-attributes="member: 35960"><p>Jag kan säga så att jag tycker det var roligare att titta på, nu såg jag det bara via tv´n men som du sa.. Såg ut som att tiden i luften var längre och variationen var i stort mkt bättre.. Allt från switch backside 7 till försök på cab 10 med några wiig flip´s.. Omväxling förnöjer inte sant? </p><p>Menar Petek (?) vann på en switch bs 7 om jag inte missminner mig, den var så clean den bara kan bli.. Stor och fin, så ska det se ut.. Avlappnat och inte stressigt på något sätt..</p><p></p><p>Jag åker skidor personligen men tycker att snowboarden var roligare att se via televisionen än var skid tävlingen igår kväll var..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henrik_koivisto, post: 222094, member: 35960"] Jag kan säga så att jag tycker det var roligare att titta på, nu såg jag det bara via tv´n men som du sa.. Såg ut som att tiden i luften var längre och variationen var i stort mkt bättre.. Allt från switch backside 7 till försök på cab 10 med några wiig flip´s.. Omväxling förnöjer inte sant? Menar Petek (?) vann på en switch bs 7 om jag inte missminner mig, den var så clean den bara kan bli.. Stor och fin, så ska det se ut.. Avlappnat och inte stressigt på något sätt.. Jag åker skidor personligen men tycker att snowboarden var roligare att se via televisionen än var skid tävlingen igår kväll var.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
3ggr roligare att kolla på snowboardtävlingen.
Tillbaka
Topp