Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
4,5mån chamonix 350 euro
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tomas_Janson" data-source="post: 54436" data-attributes="member: 35022"><p>Tjena! Jag skulle behöva ett par rumskamrater för i vinter. Var i chamonix 4,5 mån förra vinter och då var vi fyra kompisar som åkte tillsammans. Vi bodde på ett vandrarhem där vi även jobbade lite grann. Vi delade på jobbet så det blev inte mer än kanske 1 till 2 dar i v. Vi fick 6 euro i timman plus att vi fick rummet mycket billigt. Jag betalade ca 350 euro för hela säsongen.</p><p>I år är det så olyckligt att mina kompisar har börjat plugga, så dom kan inte hänga med i år.</p><p> Egentligen hade jag tänkt dra till kanada i vinter, men så härom veckan fick jag ett mail av "Erick" Ägaren av vandrarhemmet. Han undrade om nån av oss var intresserade att komma ner i vinter igen. Så jag kunde helt enkelt inte motstå. Har redan tackat ja, så nu skulle jag bara behöva nån/några att dela jobbet/boendet med. Det är ju trots allt skidor jag vill åka, och är jag ensam så blir det ganska mycket jobb.</p><p> Så hör av dig om du är intresserad!!!!</p><p></p><p>MVH Tomas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tomas_Janson, post: 54436, member: 35022"] Tjena! Jag skulle behöva ett par rumskamrater för i vinter. Var i chamonix 4,5 mån förra vinter och då var vi fyra kompisar som åkte tillsammans. Vi bodde på ett vandrarhem där vi även jobbade lite grann. Vi delade på jobbet så det blev inte mer än kanske 1 till 2 dar i v. Vi fick 6 euro i timman plus att vi fick rummet mycket billigt. Jag betalade ca 350 euro för hela säsongen. I år är det så olyckligt att mina kompisar har börjat plugga, så dom kan inte hänga med i år. Egentligen hade jag tänkt dra till kanada i vinter, men så härom veckan fick jag ett mail av "Erick" Ägaren av vandrarhemmet. Han undrade om nån av oss var intresserade att komma ner i vinter igen. Så jag kunde helt enkelt inte motstå. Har redan tackat ja, så nu skulle jag bara behöva nån/några att dela jobbet/boendet med. Det är ju trots allt skidor jag vill åka, och är jag ensam så blir det ganska mycket jobb. Så hör av dig om du är intresserad!!!! MVH Tomas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
4,5mån chamonix 350 euro
Tillbaka
Topp