4 lediga platser i assoft boende i Serre Chevalier finnes!

Entoft

Medlem
Hej!

Boende för säsongen 12/13 i Serre Chevalier finns från datumet 5e januari till slutet av säsongen. Det är lägenhet 201 http://snowmonkees.com/accommodation/apartment-201/ Sjukt nära till liftar och centralt i Chantemerle.

Det är boende för 8 personer och just nu är vi 4. Den klipske räknar snabbt ut att vi behöver 4 sköningar till. Om vi är 8 blir kostnaden runt 17 000 kr per person för hela säsongen.

Vi är ett gäng dedikerade shredders med några gråa hår på ryggen och lätt tilltygade kroppar i den mogna åldern runt 25. God erfarenhet av livet, skidor och säsongande finns i gruppen och vi kan ödmjukt säga att vi tar oss ner från berget utan fadäser ?

Som sagt så söker vi fler trevliga människor till snöapans hus. Då vi inte vill skapa ett Big Brother hus i fransk tappning har vi några önskvärda kvalifikationer som vi gärna ser att du besitter:

- rumsren
- bra ölsinne
- erfarenheter av tidigare säsonger är plus
- kan laga mat
- kollektivkompatibel
- allmänt duglig och skön ?

Fridens!

Låter la inte så tokigt det här inte..
Hur centralt är det ? Betalas hela summan direkt? Ingår elen? Har någon utav er varit i Serre tidigare?
Har ni alla fyra gråa hår på ryggen?

Hörs :)

Jag är inte omöjlig. Har gjort en säsong i serre tidigare, 09/10. Är det aktuellt med kanske 6 veckor? Jag hittar på fjället och är bra på att laga mat :)

Tjenare!
Jag är en kille på 22 år från Göteborg. Jag är en god skidåkare med glatt humör och kan följa recept som en gud.
Jag är riktigt intresserad av att fylla en ledig plats i snöapans hus, hör av er på min email för mer detaljer :)
hellman.erik@gmail.com

Tillbaka
Topp