Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
4-manna boende i Chamonix sökes.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jekt" data-source="post: 210137"><p>Hej!!!</p><p></p><p>Vi är fyra stycken tjejer, 19-20 år, som ska åka ner till Chamonix den 10 januari 2007.</p><p>Vi söker boende för fyra personer, inte allt för litet. Vi ska stanna i tre månader är det tänkt. Har du något boende ledigt, fast kanske inte så lång tid, så hör av dig ändå!</p><p>Vi är intresserade av allt ledigt som kan tänkas.</p><p></p><p>Tveka inte, hör av dig!</p><p>// Jennie, Emily, Klara och Towa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jekt, post: 210137"] Hej!!! Vi är fyra stycken tjejer, 19-20 år, som ska åka ner till Chamonix den 10 januari 2007. Vi söker boende för fyra personer, inte allt för litet. Vi ska stanna i tre månader är det tänkt. Har du något boende ledigt, fast kanske inte så lång tid, så hör av dig ändå! Vi är intresserade av allt ledigt som kan tänkas. Tveka inte, hör av dig! // Jennie, Emily, Klara och Towa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
4-manna boende i Chamonix sökes.
Tillbaka
Topp