Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
4 skidval kvar..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeterT" data-source="post: 1098059" data-attributes="member: 163428"><p>Japp, det var precis därför jag hittade Bonafide som ett alternativ. Dock läser jag nu på en gammal recension från förra året att man får vara en ganska driven åkare för att få ut ngt av dem samt att de kan bli något svårhanterliga utanför pisten. Verkar dock vara ändrat lite till årets modell men frågan är hur mycket.</p><p></p><p>Inser ju att trygg skida inte är detsamma som lätthanterlig och manövrerbar.</p><p>Anledning till Sky7an var ju att den kommit in ngn HD variant och tänkte att det kunde vara en god kombo för en stabil "trygg" skida med låg svingvikt. hmm, hittade den dessutom till ett rätt bra pris någonstans. </p><p></p><p>Atrisen är min övre gräns för bredd men iom att den är överöst men beröm tänker jag att den måste funkar ganska eller väldigt bra i pist oxå annars hade det nog påtalats här.</p><p></p><p>Rustler 10an har jag tolkat som något mittemellan och ngt snällare i hårda underlag mot den rosade 11an. </p><p></p><p>Är inte låst vid ovan modeller och finns det rekommendation på ngn annan så tas det gärna emot.</p><p>Ska ringa runt och se om det för det första går att få tag på dessa modeller för test på samma ställe. Annars kommer det bli ett chans köp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeterT, post: 1098059, member: 163428"] Japp, det var precis därför jag hittade Bonafide som ett alternativ. Dock läser jag nu på en gammal recension från förra året att man får vara en ganska driven åkare för att få ut ngt av dem samt att de kan bli något svårhanterliga utanför pisten. Verkar dock vara ändrat lite till årets modell men frågan är hur mycket. Inser ju att trygg skida inte är detsamma som lätthanterlig och manövrerbar. Anledning till Sky7an var ju att den kommit in ngn HD variant och tänkte att det kunde vara en god kombo för en stabil "trygg" skida med låg svingvikt. hmm, hittade den dessutom till ett rätt bra pris någonstans. Atrisen är min övre gräns för bredd men iom att den är överöst men beröm tänker jag att den måste funkar ganska eller väldigt bra i pist oxå annars hade det nog påtalats här. Rustler 10an har jag tolkat som något mittemellan och ngt snällare i hårda underlag mot den rosade 11an. Är inte låst vid ovan modeller och finns det rekommendation på ngn annan så tas det gärna emot. Ska ringa runt och se om det för det första går att få tag på dessa modeller för test på samma ställe. Annars kommer det bli ett chans köp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
4 skidval kvar..
Tillbaka
Topp