Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
40 år och nu är det dags att byta till telemark
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="telemarkus" data-source="post: 1073643" data-attributes="member: 88837"><p>Tycker du resonerar vettigt kring utrustningen. Det du beskriver tror jag kommer bli perfekt för dig. Tyvärr är det svårt med telispjäxor. Jag bodde själv i Örebro tidigare och det finns dessvärre inget bra ställe i närheten. Har du riktig tur kan det ibland finnas pjäxor på XXL. Jag hade turen att fynda ett par Scarpa TX Pro där. Annars är min bästa rekommendation att du tar en tur till Göteborg och provar ut pjäxor på Skistore. Gissar att Alpingaraget i Stockholm också har en del men det kan vara en bra ide att kontakta dem och kolla vilket utbud de har först. Det gäller för den delen även Skistore. Vet också att de i alla fall tidigare haft telispjäxor på skishoppen i Hundfjället om du skulle råka vara i Sälen någonting.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="telemarkus, post: 1073643, member: 88837"] Tycker du resonerar vettigt kring utrustningen. Det du beskriver tror jag kommer bli perfekt för dig. Tyvärr är det svårt med telispjäxor. Jag bodde själv i Örebro tidigare och det finns dessvärre inget bra ställe i närheten. Har du riktig tur kan det ibland finnas pjäxor på XXL. Jag hade turen att fynda ett par Scarpa TX Pro där. Annars är min bästa rekommendation att du tar en tur till Göteborg och provar ut pjäxor på Skistore. Gissar att Alpingaraget i Stockholm också har en del men det kan vara en bra ide att kontakta dem och kolla vilket utbud de har först. Det gäller för den delen även Skistore. Vet också att de i alla fall tidigare haft telispjäxor på skishoppen i Hundfjället om du skulle råka vara i Sälen någonting. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
40 år och nu är det dags att byta till telemark
Tillbaka
Topp