Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
48an mellan VM-8ans lift och Rödkullen = Hur svår för barn?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ake_Astrom" data-source="post: 1212308" data-attributes="member: 127291"><p>Det är inte vägen till Rödkullen som kan bli problemet utan vägen tillbaka.</p><p>För att inte tala om sista biten ner på VM8-an, den är klart uppkörd till kvällen.</p><p>Men man kan ta skidbussen tillbaka så slipper man <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>/Åke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ake_Astrom, post: 1212308, member: 127291"] Det är inte vägen till Rödkullen som kan bli problemet utan vägen tillbaka. För att inte tala om sista biten ner på VM8-an, den är klart uppkörd till kvällen. Men man kan ta skidbussen tillbaka så slipper man ;) /Åke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
48an mellan VM-8ans lift och Rödkullen = Hur svår för barn?
Tillbaka
Topp