Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
48an mellan VM-8ans lift och Rödkullen = Hur svår för barn?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KarinLager" data-source="post: 1212309" data-attributes="member: 161561"><p>Varning för att räkna med Ski in ski out-boende vid VM8:an. Bodde där förra nyåret, Nya Lundsgården, och det blev en stor besvikelse. VM8:an stod still på grund av vind minst hälften av dagarna. Då fick man ta bil, skidbusss eller gå in till byn... helt värdelöst. Sen håller jag med om att sista biten ner är brant, där skule jag inte åka med små barn.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KarinLager, post: 1212309, member: 161561"] Varning för att räkna med Ski in ski out-boende vid VM8:an. Bodde där förra nyåret, Nya Lundsgården, och det blev en stor besvikelse. VM8:an stod still på grund av vind minst hälften av dagarna. Då fick man ta bil, skidbusss eller gå in till byn... helt värdelöst. Sen håller jag med om att sista biten ner är brant, där skule jag inte åka med små barn. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
48an mellan VM-8ans lift och Rödkullen = Hur svår för barn?
Tillbaka
Topp