Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
4frnt crj vs Armada JJ vs Rossi S7
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oscarius" data-source="post: 562102" data-attributes="member: 33313"><p>Jag tycker absolut också att de är skitintressanta och jag har pratat med honom om dom.</p><p></p><p>Men om din poäng inte var att han skulle köpa dom så är jag också neutral.</p><p></p><p>Som skidåkare vet vi att skidor går sönder. Bor man i Europa och har skidor från ett företag på en annan kontinent (utan rep i landet) så blir det jävla mekigt när de går sönder. Tog mig ett halvår (och tullavgifter på drygt 2k) att få ett par 4frnt till Sverige (köpta och sen inlämnade i USA).</p><p>ON3P, som du vet, startades som ett collegeprojekt. Det var inte länge sen han sa att han inte har för avsikt att sälja laggen. </p><p>Och dessutom... Hur många par har blivit hårdkörda i, låt säga, 80 skiddagar? </p><p></p><p>Men.. Bor man i USA, alternativt de har en rep i europa, då tycker jag absolut man kan slå till.</p><p></p><p>Men, jag är på din sida med att de ser jävligt intressanta ut och jag stöttar ON3P helt och hållet. Kram</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oscarius, post: 562102, member: 33313"] Jag tycker absolut också att de är skitintressanta och jag har pratat med honom om dom. Men om din poäng inte var att han skulle köpa dom så är jag också neutral. Som skidåkare vet vi att skidor går sönder. Bor man i Europa och har skidor från ett företag på en annan kontinent (utan rep i landet) så blir det jävla mekigt när de går sönder. Tog mig ett halvår (och tullavgifter på drygt 2k) att få ett par 4frnt till Sverige (köpta och sen inlämnade i USA). ON3P, som du vet, startades som ett collegeprojekt. Det var inte länge sen han sa att han inte har för avsikt att sälja laggen. Och dessutom... Hur många par har blivit hårdkörda i, låt säga, 80 skiddagar? Men.. Bor man i USA, alternativt de har en rep i europa, då tycker jag absolut man kan slå till. Men, jag är på din sida med att de ser jävligt intressanta ut och jag stöttar ON3P helt och hållet. Kram [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
4frnt crj vs Armada JJ vs Rossi S7
Tillbaka
Topp