Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
4frnt devastator (ännu en apa som söker råd)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="x3lA" data-source="post: 1043306" data-attributes="member: 142956"><p>Jooo, nu e det vinter igen, eller iallafall om 3 månader(för min del) och har bestämt mig för att mina helt klart godkända k2 Kung Fujas skall bytas ut. Har kollat runt lite på 4FRNT Devastator och dessa verkar passa mig och mina krav på skidor. </p><p>Dock så har jag nollkoll på vilken längd jag ska ha. Var förra säsongen 184cm, vägde cirkus 70 kilogram och tyckte att mina kåtvåor på 177cm var lite för korta för mig. </p><p></p><p>Frågan är dock ganska simpel: Bör jag välja ett par Devastators med längd 194 eller 184?</p><p>Väger f.ö runt 75kg nu och längden ligger runt 187-189, beroende på om solen skiner eller ej.</p><p></p><p>Tack FR på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="x3lA, post: 1043306, member: 142956"] Jooo, nu e det vinter igen, eller iallafall om 3 månader(för min del) och har bestämt mig för att mina helt klart godkända k2 Kung Fujas skall bytas ut. Har kollat runt lite på 4FRNT Devastator och dessa verkar passa mig och mina krav på skidor. Dock så har jag nollkoll på vilken längd jag ska ha. Var förra säsongen 184cm, vägde cirkus 70 kilogram och tyckte att mina kåtvåor på 177cm var lite för korta för mig. Frågan är dock ganska simpel: Bör jag välja ett par Devastators med längd 194 eller 184? Väger f.ö runt 75kg nu och längden ligger runt 187-189, beroende på om solen skiner eller ej. Tack FR på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
4frnt devastator (ännu en apa som söker råd)
Tillbaka
Topp