Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
4frnt hoji längd (igen)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="patrik86" data-source="post: 1047468" data-attributes="member: 80050"><p>Jag tycker det känns som att 187 borde passa dig bra. Jag körde på 195 ett tag men jag har några centimeter upp på dig och säkert 20kg upp också. </p><p></p><p>Med 187 kommer du ha stabilitet och bra flyt i djup snö. Tror inte 195 kommer ge dig speciellt mycket bättre stabilitet i grundare snö(det har med saknaden(bristen) av spann att göra.). Verkar vara samma skärning på 187 och 195 dessutom. Du kommer fullt tillräckligt med tail när du droppat och skidorna snurrar på en femöring i culoirer.</p><p></p><p>Hoppas det var till någon hjälp.</p><p>/P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="patrik86, post: 1047468, member: 80050"] Jag tycker det känns som att 187 borde passa dig bra. Jag körde på 195 ett tag men jag har några centimeter upp på dig och säkert 20kg upp också. Med 187 kommer du ha stabilitet och bra flyt i djup snö. Tror inte 195 kommer ge dig speciellt mycket bättre stabilitet i grundare snö(det har med saknaden(bristen) av spann att göra.). Verkar vara samma skärning på 187 och 195 dessutom. Du kommer fullt tillräckligt med tail när du droppat och skidorna snurrar på en femöring i culoirer. Hoppas det var till någon hjälp. /P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
4frnt hoji längd (igen)
Tillbaka
Topp