Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
4FRNT, Ross BC eller Karma?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 206033" data-attributes="member: 46762"><p>Givetvis Utter. Ett inlägg är inte färdigt förräns det är korrigerats och rättat av några andra medlemmar. </p><p></p><p>Det är svårt att sätta regler om detta, men en grej som alltid funkar är att provköra om det finns möjlighet.</p><p></p><p>Sen som Utter säger, var inte rädda för att ta "för långa" lagg, man kan fortfarande jibba, och de blir bara stabilare i pisten... </p><p></p><p>Se på mig, körde som sagt på 178 förra året, vägde då runt 70, har kört mer gym så nu väger jag uppåt 73-74, räknar med att gå upp över 75 till vinter. Är 174 lång som sagt och kommer köpa 185-längden. Det gör jag av den enkla anledningen att jag vill ha stabilare skida för offpist och dropp och jag tyckte att det funkade jättebra med 178 cm långa lagg i parken så det bör nog gå lika bra med lite längre också...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 206033, member: 46762"] Givetvis Utter. Ett inlägg är inte färdigt förräns det är korrigerats och rättat av några andra medlemmar. Det är svårt att sätta regler om detta, men en grej som alltid funkar är att provköra om det finns möjlighet. Sen som Utter säger, var inte rädda för att ta "för långa" lagg, man kan fortfarande jibba, och de blir bara stabilare i pisten... Se på mig, körde som sagt på 178 förra året, vägde då runt 70, har kört mer gym så nu väger jag uppåt 73-74, räknar med att gå upp över 75 till vinter. Är 174 lång som sagt och kommer köpa 185-längden. Det gör jag av den enkla anledningen att jag vill ha stabilare skida för offpist och dropp och jag tyckte att det funkade jättebra med 178 cm långa lagg i parken så det bör nog gå lika bra med lite längre också... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
4FRNT, Ross BC eller Karma?
Tillbaka
Topp