Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
4FRNT STL recensioner?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 421784" data-attributes="member: 76398"><p>Hääääääj, funderar på köpa ett par 4FRNT STL just nu då mina gammla skidor börjar bli lite väl risiga känns det som.</p><p>Hittar knappt nånting med folks åsikter om skidorna utan bara reklamkampanjs propoganda som det står på varenda skida :></p><p></p><p>Jag åker park och händer väl att jag svänger av till puder när det finns tillgång.</p><p>Inte direkt så jag åker puder ofta. Har ett par Völkl Dogen (gröna modellen med tåg och shit) just nu så min fråga till er, hur funkar STL skidorna och tror ni dom är något för mig? hoho</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 421784, member: 76398"] Hääääääj, funderar på köpa ett par 4FRNT STL just nu då mina gammla skidor börjar bli lite väl risiga känns det som. Hittar knappt nånting med folks åsikter om skidorna utan bara reklamkampanjs propoganda som det står på varenda skida :> Jag åker park och händer väl att jag svänger av till puder när det finns tillgång. Inte direkt så jag åker puder ofta. Har ett par Völkl Dogen (gröna modellen med tåg och shit) just nu så min fråga till er, hur funkar STL skidorna och tror ni dom är något för mig? hoho [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
4FRNT STL recensioner?
Tillbaka
Topp