Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
4frnt!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="josua_em" data-source="post: 142774" data-attributes="member: 34905"><p>Jag ska har kollat unt efter nya lagg och jag måste säga att "4FRNT MSP All Mountain 187" verkar passa mig utmärkt! Visserligen en dyr skida, men så brukar jag köra på samma lagg i tre år innan jag byter! Någon som har bra erfarenheter, eller dåliga av just 4FRNT? Vilken bindning bör jag köpa och hur bör jag montera den? Min åkning är lagd mer åt off pist än park, även om jag gärna hoppar och åker fakie! </p><p></p><p>Väldigt glad för snabbt svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="josua_em, post: 142774, member: 34905"] Jag ska har kollat unt efter nya lagg och jag måste säga att "4FRNT MSP All Mountain 187" verkar passa mig utmärkt! Visserligen en dyr skida, men så brukar jag köra på samma lagg i tre år innan jag byter! Någon som har bra erfarenheter, eller dåliga av just 4FRNT? Vilken bindning bör jag köpa och hur bör jag montera den? Min åkning är lagd mer åt off pist än park, även om jag gärna hoppar och åker fakie! Väldigt glad för snabbt svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
4frnt!?
Tillbaka
Topp