Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
5 grabbar 23-25år vill dra till alperna österrike nästa år. Vart åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ztolten" data-source="post: 1075909" data-attributes="member: 159264"><p>Stort tack alla för att ni tagit er tid och svarat oss! Verkligen uppskattat!</p><p>Jag tycker jag har fått lite mer kött på benen och har en aning mer koll på läget. Vart vi ska fokusera osv. Jag personligen har fastnat för St Anton, men resten av gänget verkar ha blivit förtjusta i Bad Gastein. Så troligtvis blir det just Bad Gastein vår fokus och efterforskningar kommer hamna. </p><p></p><p>När jag kollar på olika YouTube-klipp ifrån BG tycker jag där ser väldigt trevligt ut! Stora, långa och fina backar. Min egen erfarenhet sträcker sig inte längre än Åre. Och Åre gillar jag skarpt. Men där är något som jag inte kan sätta mitt finger på som saknas, och detta hoppas jag finna i Alperna. </p><p></p><p>Men om vi har Bad Gastein som utgångspunkt. Finner vi långa trevliga åk där, med stugor mitt backarna så man kan fylla magen med lite öl och mat?</p><p>Jag personligen älskar att åka skidor och lägger störst fokus på backarna när jag kollar efter ställen. Men dem 4 andra grabbarna är väldigt glada för fest (skidåkningen också såklart), så det kommer väga lika tungt i val av ställe. Så på något vis kommer vi vara tvungna att kombinera fest och skidåkning. Och behöver därför åka till ett ställe som erbjuder det "bästa" av båda delar. </p><p>Gör vi rätt som fokuserar kring Bad Gastein då? Eller vore St Anton trotts allt bättre? Jag tror mina vänner resonerar som så att Bad Gastein är lite billigare än St Anton, och erbjuder trotts allt mycket av båda världar (Fest & skidåkning).</p><p></p><p>/Andréas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ztolten, post: 1075909, member: 159264"] Stort tack alla för att ni tagit er tid och svarat oss! Verkligen uppskattat! Jag tycker jag har fått lite mer kött på benen och har en aning mer koll på läget. Vart vi ska fokusera osv. Jag personligen har fastnat för St Anton, men resten av gänget verkar ha blivit förtjusta i Bad Gastein. Så troligtvis blir det just Bad Gastein vår fokus och efterforskningar kommer hamna. När jag kollar på olika YouTube-klipp ifrån BG tycker jag där ser väldigt trevligt ut! Stora, långa och fina backar. Min egen erfarenhet sträcker sig inte längre än Åre. Och Åre gillar jag skarpt. Men där är något som jag inte kan sätta mitt finger på som saknas, och detta hoppas jag finna i Alperna. Men om vi har Bad Gastein som utgångspunkt. Finner vi långa trevliga åk där, med stugor mitt backarna så man kan fylla magen med lite öl och mat? Jag personligen älskar att åka skidor och lägger störst fokus på backarna när jag kollar efter ställen. Men dem 4 andra grabbarna är väldigt glada för fest (skidåkningen också såklart), så det kommer väga lika tungt i val av ställe. Så på något vis kommer vi vara tvungna att kombinera fest och skidåkning. Och behöver därför åka till ett ställe som erbjuder det "bästa" av båda delar. Gör vi rätt som fokuserar kring Bad Gastein då? Eller vore St Anton trotts allt bättre? Jag tror mina vänner resonerar som så att Bad Gastein är lite billigare än St Anton, och erbjuder trotts allt mycket av båda världar (Fest & skidåkning). /Andréas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
5 grabbar 23-25år vill dra till alperna österrike nästa år. Vart åka?
Tillbaka
Topp