Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
5 grabbar 23-25år vill dra till alperna österrike nästa år. Vart åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skalt" data-source="post: 1075913" data-attributes="member: 49812"><p>Jag håller helt med Klassy om Bad Gastein. Gjorde själv min första riktiga alpresa med ett grabbgäng dit inte helt olikt den resa ni planerar. Vi var supernöjda med både åkning och fest, och det är den resan som ligger till grund för att jag återvänder till alperna år efter år. Jag är helt övertygad om att ni kommer att ha det hur bra som helst om ni åker till BG.</p><p></p><p>Med det sagt... Det var när jag provade ett gäng andra orter i alperna som jag insåg att åkningen och systemet i BG håller ganska låg klass. Det är fortfarande ganska många klasser bättre än exempelvis Åre, men jämfört med andra orter i alperna så är BG inte så mycket.</p><p></p><p>Men kör på BG. Det är en bra första ort i alperna med tanke på prisnivå och hur lätt det är. Vill ni sen åka större och bättre tror jag att det är stor sannolikhet att alperna står kvar kommande år =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skalt, post: 1075913, member: 49812"] Jag håller helt med Klassy om Bad Gastein. Gjorde själv min första riktiga alpresa med ett grabbgäng dit inte helt olikt den resa ni planerar. Vi var supernöjda med både åkning och fest, och det är den resan som ligger till grund för att jag återvänder till alperna år efter år. Jag är helt övertygad om att ni kommer att ha det hur bra som helst om ni åker till BG. Med det sagt... Det var när jag provade ett gäng andra orter i alperna som jag insåg att åkningen och systemet i BG håller ganska låg klass. Det är fortfarande ganska många klasser bättre än exempelvis Åre, men jämfört med andra orter i alperna så är BG inte så mycket. Men kör på BG. Det är en bra första ort i alperna med tanke på prisnivå och hur lätt det är. Vill ni sen åka större och bättre tror jag att det är stor sannolikhet att alperna står kvar kommande år =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
5 grabbar 23-25år vill dra till alperna österrike nästa år. Vart åka?
Tillbaka
Topp