Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
5 grabbar 23-25år vill dra till alperna österrike nästa år. Vart åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ztolten" data-source="post: 1075918" data-attributes="member: 159264"><p>Återigen, tack så himla mycket ska ni ha för att ni lägger tid och skriver så fina och utförliga tips/beskrivningar. Ni anar nog inte hur mycket jag uppskattar det!</p><p></p><p>Jag tror minsann att jag fått svar och lite till på alla mina frågor nu! :D</p><p></p><p>Om det skulle dyka upp någon mer fråga på resans gång så kommer jag att ställa den i denna forums-tråden. Om ni eller någon annan skulle ha fler tips eller om någon vill låna tråden till någon egen fråga så gör gärna det! Och om det inte hörs något ifrån tråden på ett tag så ska jag oavsett försöka skriva en recension här efter jag varit på min resa i februari; om hur den var. </p><p></p><p>Ännu en gång, tack tack tack!</p><p></p><p>/Andréas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ztolten, post: 1075918, member: 159264"] Återigen, tack så himla mycket ska ni ha för att ni lägger tid och skriver så fina och utförliga tips/beskrivningar. Ni anar nog inte hur mycket jag uppskattar det! Jag tror minsann att jag fått svar och lite till på alla mina frågor nu! :D Om det skulle dyka upp någon mer fråga på resans gång så kommer jag att ställa den i denna forums-tråden. Om ni eller någon annan skulle ha fler tips eller om någon vill låna tråden till någon egen fråga så gör gärna det! Och om det inte hörs något ifrån tråden på ett tag så ska jag oavsett försöka skriva en recension här efter jag varit på min resa i februari; om hur den var. Ännu en gång, tack tack tack! /Andréas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
5 grabbar 23-25år vill dra till alperna österrike nästa år. Vart åka?
Tillbaka
Topp