floorfilla
Ny medlem
5 lediga platser i Chamonix
Hej alla taggade bummare!
Vi är tre personer som ska till Charmonix i vinter, och vi har en lägenhet för 8 personer, dvs 5 platser kvar.
Just nu är vi två killar och en tjej, men ser gärna en jämn blandning av tjejer & killar.
Kort om lägenheten:
• 1 dubbelsäng-rum
• 2 enkelsängrum
• Badrum med dusch/toalett
• 1 extra toalett
• Soffa/dubbel bäddsoffa i vardagsrum
• Fullutrustat kök med 4 plattor, micro, ugn, diskmaskin, kyl&frys samt kaffemaskin.
• Platt-tv i vardagsrum
• Wi-Fi
• Matbord för 8
• Balkong med vy av Flegere och the Aigulles to le Drus
• Gemensamt skidrum och pjäxrum
• 1 st parkering i garage
Något vi också har fri tillgång till som finns i samma hus är stor inomhuspool, bastu och gym. STORT +!
Lägenheten ligger mitt i centrum, och skidbussen stannar precis utanför. 500m från Aiguille du Midi-liften och 10 minuter gång från Brevent-liften.
Och då kommer vi till priset som är 500 euro/månaden per person (~4300
.
Vi tänker själva söka jobb där nere så att vi klarar hyran vilket inte ska vara några problem.
Vem du är:
En glad och trevlig person. Ordningsam, ordentlig och inte för mycket "YOLO". Brinner för att åka skidor/bräda såklart, men även gillar att festa till ibland
.
Är du intresserad, skriv ett mail till mig (Adam) och berätta kort om dig själv och gärna en bild
Email: norenz@hotmail.com
Ha det gött alla sålänge!
Vi är tre personer som ska till Charmonix i vinter, och vi har en lägenhet för 8 personer, dvs 5 platser kvar.
Just nu är vi två killar och en tjej, men ser gärna en jämn blandning av tjejer & killar.
Kort om lägenheten:
• 1 dubbelsäng-rum
• 2 enkelsängrum
• Badrum med dusch/toalett
• 1 extra toalett
• Soffa/dubbel bäddsoffa i vardagsrum
• Fullutrustat kök med 4 plattor, micro, ugn, diskmaskin, kyl&frys samt kaffemaskin.
• Platt-tv i vardagsrum
• Wi-Fi
• Matbord för 8
• Balkong med vy av Flegere och the Aigulles to le Drus
• Gemensamt skidrum och pjäxrum
• 1 st parkering i garage
Något vi också har fri tillgång till som finns i samma hus är stor inomhuspool, bastu och gym. STORT +!
Lägenheten ligger mitt i centrum, och skidbussen stannar precis utanför. 500m från Aiguille du Midi-liften och 10 minuter gång från Brevent-liften.
Och då kommer vi till priset som är 500 euro/månaden per person (~4300
Vi tänker själva söka jobb där nere så att vi klarar hyran vilket inte ska vara några problem.
Vem du är:
En glad och trevlig person. Ordningsam, ordentlig och inte för mycket "YOLO". Brinner för att åka skidor/bräda såklart, men även gillar att festa till ibland
Är du intresserad, skriv ett mail till mig (Adam) och berätta kort om dig själv och gärna en bild
Email: norenz@hotmail.com
Ha det gött alla sålänge!
Senast ändrad: