Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
50-50 ski 90-100mm Erfaringer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magfire12" data-source="post: 865402" data-attributes="member: 83477"><p>åker sultan 94 med marker duke. Är väldigt nöjd så här långt, funkar jättebra i pist, man får komma ihåg att det är ingen raceskida så kortsväng är svårt. Inte omöjligt men.......</p><p>Offpist tycker kag den ger mig tillräckligt flyt, "tip rockern" hjälper väl till en del. Jag väger ca 90 pannor 180 cm och kör 184 cm på sultanen.</p><p>Kort och gott, en jättebra allaround skida som inte skäms varken i pist eller offpist.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magfire12, post: 865402, member: 83477"] åker sultan 94 med marker duke. Är väldigt nöjd så här långt, funkar jättebra i pist, man får komma ihåg att det är ingen raceskida så kortsväng är svårt. Inte omöjligt men....... Offpist tycker kag den ger mig tillräckligt flyt, "tip rockern" hjälper väl till en del. Jag väger ca 90 pannor 180 cm och kör 184 cm på sultanen. Kort och gott, en jättebra allaround skida som inte skäms varken i pist eller offpist. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
50-50 ski 90-100mm Erfaringer
Tillbaka
Topp