Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
50-50 ski 90-100mm Erfaringer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wenhov" data-source="post: 868954" data-attributes="member: 46570"><p>Håller med i princip allt avseende Hardside. Den klart bästa skida jag ägt och som är perfekt om du bara ska ha en skida. Funkar riktigt bra i offpist för storleken och är helt suverän i pist. I och med att skidan är så pass lätt och lättåkt rekommenderar jag att gå upp en storlek eller välja den större storleken om man står mellan två val.</p><p></p><p>Men, den är lite klen i stålkanterna vilket säkert är ett resultat av att K2 försökt hålla ner vikten på skidan. Dock har jag inte alls märkt av den dåliga kvaliteten som vissa pratat om på 09/10:an från Sport Conrad. Mina Hardside+Griffon har hållit ihop perfekt och ser mycket bra ut i övrigt efter ca 4 veckors användning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wenhov, post: 868954, member: 46570"] Håller med i princip allt avseende Hardside. Den klart bästa skida jag ägt och som är perfekt om du bara ska ha en skida. Funkar riktigt bra i offpist för storleken och är helt suverän i pist. I och med att skidan är så pass lätt och lättåkt rekommenderar jag att gå upp en storlek eller välja den större storleken om man står mellan två val. Men, den är lite klen i stålkanterna vilket säkert är ett resultat av att K2 försökt hålla ner vikten på skidan. Dock har jag inte alls märkt av den dåliga kvaliteten som vissa pratat om på 09/10:an från Sport Conrad. Mina Hardside+Griffon har hållit ihop perfekt och ser mycket bra ut i övrigt efter ca 4 veckors användning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
50-50 ski 90-100mm Erfaringer
Tillbaka
Topp