Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
50-50 ski 90-100mm Erfaringer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 869419" data-attributes="member: 121331"><p>Har fått den känslan från andra trådar om Hardside här på FR också, mest positiva omdömen och fortfarande hanterbara i pist. Frågan är ju då hur pass mycket bättre de som skriver är på att åka än jag... </p><p></p><p>Jag åker helst inte sladdsväng i brant terräng, men ibland är det ju oundvikligt för att komma till åkningen man vill åt. Kan väl lugnt säga att just den typen av åkning är något jag måste förbättra, tillsammans med uppkörd mjuk pist/pucklar (där dock breda skidor med rocker verkar vara en fördel).</p><p>Val av skida nu tål att tänkas på helt enkelt, hatar att ta beslut ibland! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Vill ju helst hinna åka lite på de jag skaffar innan all snö smält bort också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 869419, member: 121331"] Har fått den känslan från andra trådar om Hardside här på FR också, mest positiva omdömen och fortfarande hanterbara i pist. Frågan är ju då hur pass mycket bättre de som skriver är på att åka än jag... Jag åker helst inte sladdsväng i brant terräng, men ibland är det ju oundvikligt för att komma till åkningen man vill åt. Kan väl lugnt säga att just den typen av åkning är något jag måste förbättra, tillsammans med uppkörd mjuk pist/pucklar (där dock breda skidor med rocker verkar vara en fördel). Val av skida nu tål att tänkas på helt enkelt, hatar att ta beslut ibland! ;) Vill ju helst hinna åka lite på de jag skaffar innan all snö smält bort också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
50-50 ski 90-100mm Erfaringer
Tillbaka
Topp