Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="smnandersson" data-source="post: 486237" data-attributes="member: 80214"><p>de är grymt cleana som de är inga ändringar behövs, det enda jag har en fundering på är hur kan priset vara så högt? jag förstår att ni vill ha pengar för att ni syr dem för hand men. materialet kan inte kosta mer än 150kr och eran arbets tid 200 + 100kr för att ni ska få något lite extra! =) så 749 kronor (frakt inräknat) det är ganska mycket för de som måste leva på deras studiebidrag. men det är många som köper den (ganska säker) så ni håller kvar priset. måste väl spara lite pengar för att kunna beställa en =) Har ett litet affärside åt er! ni skulle kunna sälja mallen för era tröjor med. skulle säkert kunna sälja de för en bra slant! måste ge er jäkligt mycket beröm för att ni har gjort de här tröjorna iaf! keep up the good work!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="smnandersson, post: 486237, member: 80214"] de är grymt cleana som de är inga ändringar behövs, det enda jag har en fundering på är hur kan priset vara så högt? jag förstår att ni vill ha pengar för att ni syr dem för hand men. materialet kan inte kosta mer än 150kr och eran arbets tid 200 + 100kr för att ni ska få något lite extra! =) så 749 kronor (frakt inräknat) det är ganska mycket för de som måste leva på deras studiebidrag. men det är många som köper den (ganska säker) så ni håller kvar priset. måste väl spara lite pengar för att kunna beställa en =) Har ett litet affärside åt er! ni skulle kunna sälja mallen för era tröjor med. skulle säkert kunna sälja de för en bra slant! måste ge er jäkligt mycket beröm för att ni har gjort de här tröjorna iaf! keep up the good work! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
-
Tillbaka
Topp