Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RickardmedlemCroy" data-source="post: 488290" data-attributes="member: 66362"><p>Tips för dom som ska säsonga i österrike är att köpa med sig nudlar, för senast jag var i mayrhofen iaf så gick denna eminenta maträtt inte att finna i någon mathylla i varuhuset. Och ni som drar innan jul, köp med er julmust, för det finns bara i norden. </p><p></p><p>Ett hett tips är att inte koka nudlarna, utan är dom torra. Nudlarna sväller sedan sakta i magen och ger en behaglig mättnadskänsla hela dagen.</p><p></p><p>Eftersom att frukt är ganska dyrt lönar det sig att köpa c-vitamintabletter istället för att undvika att man får skörbjugg och liknande konstiga sjukdomar. </p><p></p><p>Med pasta, bacon, hackad lök och cremé freche kan man tillaga en riktigt god "pasta croybonara" till för ca 15kr/portion.</p><p></p><p>Havregryns gröten fungerar likt nudlarna bäst om man inte kokar den, dvs käka havregryn, russin och mjölk til frukost, riktigt billigt och håller dig mätt fram till middag. Dessutom anser jag att det är godare och du kan få i dig mera.</p><p></p><p>Take care</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RickardmedlemCroy, post: 488290, member: 66362"] Tips för dom som ska säsonga i österrike är att köpa med sig nudlar, för senast jag var i mayrhofen iaf så gick denna eminenta maträtt inte att finna i någon mathylla i varuhuset. Och ni som drar innan jul, köp med er julmust, för det finns bara i norden. Ett hett tips är att inte koka nudlarna, utan är dom torra. Nudlarna sväller sedan sakta i magen och ger en behaglig mättnadskänsla hela dagen. Eftersom att frukt är ganska dyrt lönar det sig att köpa c-vitamintabletter istället för att undvika att man får skörbjugg och liknande konstiga sjukdomar. Med pasta, bacon, hackad lök och cremé freche kan man tillaga en riktigt god "pasta croybonara" till för ca 15kr/portion. Havregryns gröten fungerar likt nudlarna bäst om man inte kokar den, dvs käka havregryn, russin och mjölk til frukost, riktigt billigt och håller dig mätt fram till middag. Dessutom anser jag att det är godare och du kan få i dig mera. Take care [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
-
Tillbaka
Topp