Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SverigeTomten" data-source="post: 493573" data-attributes="member: 73999"><p>SverigeTomtens egna skid-recepttips:</p><p></p><p>Morgonen: Gröt är bra för magen. Innehåller finfina fibrer och vitaminer</p><p></p><p>Under dagen: Kokt korv med bröd, det är ganska segt att koka upp vatten i backen så gör det hemma i stället. Koka upp vatten och häll det i din termos, ös ner korvarna i termosen. De kommer vara färdiga att äta efter 10 min men du behöver inte käka upp dem efter tio minuter, korvarna håller sig varma där inne under en väldigt lång tid och kommer inte heller bli överkokta.</p><p></p><p>Mitt på dagen: Nudlar, pasta eller liknande. Se "koka korv" fast småkoka pastan innan du lägger i dem i termosen, så att de kan bli mjuka och få plats.</p><p></p><p>På kvällen: Vad du vill, pizza tex.</p><p></p><p>Kom ihåg att fylla dina depåer lite då och då genom att äta banan, russin eller liknande</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SverigeTomten, post: 493573, member: 73999"] SverigeTomtens egna skid-recepttips: Morgonen: Gröt är bra för magen. Innehåller finfina fibrer och vitaminer Under dagen: Kokt korv med bröd, det är ganska segt att koka upp vatten i backen så gör det hemma i stället. Koka upp vatten och häll det i din termos, ös ner korvarna i termosen. De kommer vara färdiga att äta efter 10 min men du behöver inte käka upp dem efter tio minuter, korvarna håller sig varma där inne under en väldigt lång tid och kommer inte heller bli överkokta. Mitt på dagen: Nudlar, pasta eller liknande. Se "koka korv" fast småkoka pastan innan du lägger i dem i termosen, så att de kan bli mjuka och få plats. På kvällen: Vad du vill, pizza tex. Kom ihåg att fylla dina depåer lite då och då genom att äta banan, russin eller liknande [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
-
Tillbaka
Topp